Det er bra de er villige til å lytte til folks ønsker
Liker det med Porsgrunn, de er ikke så rigide som andre klinikker![]()
Enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra de er villige til å lytte til folks ønsker
Liker det med Porsgrunn, de er ikke så rigide som andre klinikker![]()
Enig![]()
de var åpne for å dyrke til blastocyst også.

Hei på dere!
Jeg har tenk litt frem og tilbake om jeg ville dele dette her.. Men jeg håper at dette kan gi dere alle et håp.
I dag har mannen min og jeg sett et bittelite bankende hjerte på tidlig ultralyd.![]()
Det føles helt uvirkelig, og jeg føler på en enorm lettelse.
Vi tenkte at veien mot søsken til jenta vår ville gå relativt raskt.. Og da vi startet opp på hormoner etter sommeren i fjor var vi skikkelige klare.. Veien mot målet har vært lang, vond og til tider har jeg hatt lyst til å gi opp. Det har vært smertefulle uttak, spontanabort, avbrutt forsøk, overstimulering, psykiske og fysiske påkjenninger, og mange søvnløse netter.
I dag er ALT vært det.. Og nå håper jeg at min bittelille skatt vil bli helt til sommeren.
Jeg håper av hele mitt hjerte at alle dere her inne får oppleve det samme!![]()
Vokst for fort? Går det ann og?![]()

Masse lykke tilDa har jeg fått egg i rugekassa mi
Egget var et firedelt skolebokeksempel uten fragmenteringer
Det andre egget ligger fortsatt trygt og fint i frysa![]()

Hvorfor tror du at det har stoppet opp igjen? Blødninger?Noen som vet om Porsgrunn gjør noe mer det siste forsøket? Jeg har blitt gravid begge gangene, men ting stopper opp. Det virker som om det stoppet tidligere denne gangen enn sist(1-2 uker tidligere). Har ikke fått noen på frys heller. Lurer bare på om det er kombien med meg og gubben som er dårlig. Problemet her er gubben som har klippet, jeg har endo..
Kan man velge å sette inn 2 egg?
Bare føler på meg at ting har stoppet opp, ikke sett noen særlig HCG stigning, så da kommer pessimisten framHvorfor tror du at det har stoppet opp igjen? Blødninger?
Håper så inderlig at du tar feil.![]()
Krysser fingrene for at du også får se et bittelite bankende hjerte som slår.Bare føler på meg at ting har stoppet opp, ikke sett noen særlig HCG stigning, så da kommer pessimisten fram
Håpet er der i det lengste, skal på ul på fredag, så fram til da så er man jo gravid![]()
Takk gode du![]()
Nøyaktig en måned til konsultasjonen!!! 
To dager til sprøytestart![]()
Her ogsåFort gjort at vi lusker rundt i gangene samtidig vi da

Krysser fingrene!Gleder meg til den dagen jeg også kan begynne... ;-) Foreløpig, hvis alt går etter planen så kan jeg tenke at jeg skal begynne med spray 3-5. januar, så sprøyter noen uker etter det...
![]()
Her ogsåFort gjort at vi lusker rundt i gangene samtidig vi da