****PORSGRUNN****

Kan jeg spør hva TSH verdien din er nå? Jeg venter på svar på ny prøve da legen min mente at 3.3 var noe for høy.

Min var 3,3 etter 4 uker med 50mcg Levaxin, økte deretter til 75mcg, og etter bare 3 uker var den nede på 2,0 :) Porsgrunn var veldig nøye på at den måtte være under 3..

Hvor lang tid tok det før dere var i gang fra søknad var sendt inn ? Hvor lang ventetid ☺
1/6 søknad sendt
24/8 Første time
Men pga stoffskifte måtte jeg vente... Men hadde startet opp i september om alt hadde vært normalt

Seks dager til sprøytestart :D håper vi er mange som får en fantastisk julegave i år jenter! ❤

Digger at du teller ned :)
Har tenkt hele tiden at jeg har innsett rundt den tiden du begynner på sprøytene, så fint for både meg og deg med tellinga di :p

Vi sikter oss inn på den ultimate julegaven og ikke minst et sensommer mirakel til neste år :D

Digger at du teller ned :)
Har tenkt hele tiden at jeg har innsett rundt den tiden du begynner på sprøytene, så fint for både meg og deg med tellinga di :p

Vi sikter oss inn på den ultimate julegaven og ikke minst et sensommer mirakel til neste år :D

Ikke så mye annet å gjøre en å telle ned :p sensommerbaby har jeg alltid hatt lyst på, tenk om da Avocado❤

Hei alle!
På torsdag, for sikkerhets skyld, har jeg en undersøkelse av egglederne med kontrast. Noen som har hatt? Er det vondt?

Hei alle!
På torsdag, for sikkerhets skyld, har jeg en undersøkelse av egglederne med kontrast. Noen som har hatt? Er det vondt?

Hadde det i fjor. Lett ubehag, så ikke noe å grue seg til :)

Var på kontroll i dag. Fin slimhinne på 8,5 mm og klar for innsett til fredda'n ;)

Hei :)

Fler her som skal på uttak på Onsdag?
Jeg skal inn på mitt aller siste uttak, 6 gang nå.
Så håper virkelig vi får ut fine egg som lar seg befrukte, festes og gror :angel8

Hei :)

Fler her som skal på uttak på Onsdag?
Jeg skal inn på mitt aller siste uttak, 6 gang nå.
Så håper virkelig vi får ut fine egg som lar seg befrukte, festes og gror :angel8

Lykke til!! Krysser armer og bein for at det skal gå denne gangen :)

Skal ikke ha uttak onsdag, men kanskje vi ses til innsett på fredag da ;)

Back
Topp