Andunge
Glad i forumet
Hvor lang tid tok det før dere var i gang fra søknad var sendt inn ? Hvor lang ventetid ☺
30.08 Søknad sendt inn
01.11 Første konsultasjon i Porsgrunn
08.11 Behandlingsstart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid tok det før dere var i gang fra søknad var sendt inn ? Hvor lang ventetid ☺
Kan jeg spør hva TSH verdien din er nå? Jeg venter på svar på ny prøve da legen min mente at 3.3 var noe for høy.
1/6 søknad sendtHvor lang tid tok det før dere var i gang fra søknad var sendt inn ? Hvor lang ventetid ☺
Søknaden sendt rundt midten av oktober, første konsultasjon er 21. desemberHvor lang tid tok det før dere var i gang fra søknad var sendt inn ? Hvor lang ventetid ☺
Det var da ikke så ille. Er det første eller søsken forsøk ?Søknaden sendt rundt midten av oktober, første konsultasjon er 21. desember![]()
SøskenforsøkDet var da ikke så ille. Er det første eller søsken forsøk ?

Seks dager til sprøytestarthåper vi er mange som får en fantastisk julegave i år jenter! ❤
Digger at du teller ned![]()
Har tenkt hele tiden at jeg har innsett rundt den tiden du begynner på sprøytene, så fint for både meg og deg med tellinga di
Vi sikter oss inn på den ultimate julegaven og ikke minst et sensommer mirakel til neste år![]()

Men rett etter neste er det time i Porsgrunn!
Og jul!
Mye å glede seg til! Hei alle!
Teller ned selv! :-D Akkurat nå er det skikkelig mens her...Men rett etter neste er det time i Porsgrunn!
Og jul!
Mye å glede seg til!
![]()
Min 4. sprøytedag i dag! kjenner absolutt ingen bivirkninger av medisiner... Satser på uttak mandag eller tirsdag neste uke, hvis alt går etter planen!
Hei alle!
På torsdag, for sikkerhets skyld, har jeg en undersøkelse av egglederne med kontrast. Noen som har hatt? Er det vondt?
Var på kontroll i dag. Fin slimhinne på 8,5 mm og klar for innsett til fredda'n![]()
Var på kontroll i dag. Fin slimhinne på 8,5 mm og klar for innsett til fredda'n![]()
Hadde det i fjor. Lett ubehag, så ikke noe å grue seg til![]()
Hei
Fler her som skal på uttak på Onsdag?
Jeg skal inn på mitt aller siste uttak, 6 gang nå.
Så håper virkelig vi får ut fine egg som lar seg befrukte, festes og gror![]()