****PORSGRUNN****

I og med at dere har klart det på egenhånd tidligere har dere supre forutsetninger for å klare det assistert i hvert fall :)
Kanskje allerede på første forsøket :)
Takk for det, Avocado! Det høres så optimistisk ut ;):happy::angelic::rolleyes: Prøver å si til meg selv at det bare er 6 uker igjen til timen i Porsgrunn, så kanskje skjer ting relativt fort. ;) Men merker at det er skikkelig vanskelig å være fornuftig nå... Uansett, takk! :love7

Da er søknaden vår sendt til Porsgrunn. Så da blir der spennende å se hva som skjer fremover! Hvor lang ventetiden er og om vi eventuelt får det godkjent. Kjenner jeg både gruer og gleder meg akkurat nå! Deilig at det skjer noe i alle fall.

TSH er endelig der den skal være.. Men pga syklusen må jeg vente en mnd med oppstart, ellers hadde inn-/uttak havnet i romjula... så spraystart i romjula istedenfor :)

TSH er endelig der den skal være.. Men pga syklusen må jeg vente en mnd med oppstart, ellers hadde inn-/uttak havnet i romjula... så spraystart i romjula istedenfor :)

Nesten samme som meg det... Jeg skal begynne på spray i januar. Kunne de ikke ha jobbet i jula for vår skyld? :-P

Nesten samme som meg det... Jeg skal begynne på spray i januar. Kunne de ikke ha jobbet i jula for vår skyld? :-P

Jo det synes jeg! Kan jo ikke ta fri når folk vil ha babyer :D

Da er søknaden vår sendt til Porsgrunn. Så da blir der spennende å se hva som skjer fremover! Hvor lang ventetiden er og om vi eventuelt får det godkjent. Kjenner jeg både gruer og gleder meg akkurat nå! Deilig at det skjer noe i alle fall.

Lykke til! Det er nok ikke lang ventetid, men det er veldig spennende, så ønsker deg at du får svar så raskt som mulig! :)

Så bra! :) Lykke til! Det går nok fort. Selv om jeg burde ikke uttale meg om venting for jeg er verdens minst tålmodige person... :-D

Last edited by a moderator:
Jenter, er det noen her som er på kort regime? Eller starter alltid alle på langt? Hva er i så fall forutsetninger for å begynne på kort?

Jenter, er det noen her som er på kort regime? Eller starter alltid alle på langt? Hva er i så fall forutsetninger for å begynne på kort?

Har hørt at de aller fleste får langt, men at noen må få kort pga diverse forutsetninger.
Særlig om man har uregelmessig syklus der blødningen kan utebli kan kort protokoll være aktuelt ettersom man må ha blødning på spray før en kan begynne på sprøytene.
Ellers vet jeg ikke hvorfor noen får lang, og andre får kort :confused013

Har hørt at de aller fleste får langt, men at noen må få kort pga diverse forutsetninger.
Særlig om man har uregelmessig syklus der blødningen kan utebli kan kort protokoll være aktuelt ettersom man må ha blødning på spray før en kan begynne på sprøytene.
Ellers vet jeg ikke hvorfor noen får lang, og andre får kort :confused013
Takk for svaret! :-) Dette er veldig spennende!

Spørsmål!

Jeg følte jeg fikk litt dårlig info i går av sykepleier etter uttaket.. Fikk bare beskjed om å ta fragmin og drikke masse vann, pluss to lutinus på kvelden og 3 ganger om dagen fram til testdag. Gjelder dette for innsettingsdagen også? Veldig ekkelt å komme med skjeden full av lutinus om jeg skal sette inn da?? Mente jeg ikke satte inn noe på innsettdagen på FS nemlig!

Spørsmål!

Jeg følte jeg fikk litt dårlig info i går av sykepleier etter uttaket.. Fikk bare beskjed om å ta fragmin og drikke masse vann, pluss to lutinus på kvelden og 3 ganger om dagen fram til testdag. Gjelder dette for innsettingsdagen også? Veldig ekkelt å komme med skjeden full av lutinus om jeg skal sette inn da?? Mente jeg ikke satte inn noe på innsettdagen på FS nemlig!

Dobbelpost! Beklager

Spørsmål!

Ring dem og spør, det hadde jeg i hvert fall gjort. Lykke til! :-)

Spørsmål!

Innsett dagen setter du ikke den midt på dagen, men to på kvelden, dette forklarer de etter innsett. Det står vel også i papirene at du ikke skal ta morgen innsettdagen? (Mulig jeg husker helt feil der altså :))

Innsett dagen setter du ikke den midt på dagen, men to på kvelden, dette forklarer de etter innsett. Det står vel også i papirene at du ikke skal ta morgen innsettdagen? (Mulig jeg husker helt feil der altså :))
Det er akkurat det det ikke gjør! Og jeg kom jo til å tenke på det etter de var stengt. Men jeg skal være der kl 8 for å måle blodprosent osv, så da tar jeg ingenting før det og spør de når jeg kommer dit istedenfor

Hvor lang tid tok det før dere var i gang fra søknad var sendt inn ? Hvor lang ventetid ☺

Under 2 mnd for min del :)
Vi fikk ikke starte IVF med en gang da, fire forsøk AIH først. En ventemåned mellom AIH og IVF :)

Kan jeg spør hva TSH verdien din er nå? Jeg venter på svar på ny prøve da legen min mente at 3.3 var noe for høy.

Back
Topp