Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke hørt noe om.. Men det hørtes jo interessant ut! Er du med i den studien?Det er visst noe "nytt" utstyr de bruker for å kunne få greie på hvilke egg som er best rustet til å sette tilbake. Maskinen tar bilder hvert 5. minutt, eller noe, for å se utviklingen av eggene hele veien. En slags timelapse greie. Når man er med i studien vil eggene havne i en av to grupper hvorav den ene er dette eeva utstyret og den andre er " standardmåten". Man får ikke vite hvilken det er. Altså, studien påvirker verken egg, befruktning eller den som er med i studien på noen som helst måte. Man er vel bare med for å hjelpe teknologien et skritt videre. Jeg er så dårlig til å forklare, og det er ikke sikkert at dette jeg skriver her stemmer heeeelt. Men noe sånn har jeg oppfattet det![]()
Her er en tråd for oss Porsgrunnjenter❤
- Petrini: 1. ICSI
- Poppi: 3. forsøk i november
- Ønsker så inderlig en... : venter på siste forsøk
- VictoriaH: 2. AIH oktober
- Tonemor87: uttak i uke 42
- ICSIhåp: venter på fryseforsøk
-WCE: 2. fryseforsøk oktober
-Bettina: venter på 2. forsøk
-Prøverøret: kort regime oktober
-Avocado: fryseforsøk uke 42
-Frøkenmarihøne: Totalfrys september, venter på fryseforsøk i nov
-Ipoki: oppstart icsi i november
-Masie: 4. ivf
-Millis89: venter på svar på henvisning
-Andunge: Forsamtale nov-16
-Mator: icsi oktober
Quote denne posten hvis du vil legges til![]()
Er det sånn at de fortsatt tilbyr deltakelse i studiet? Eller er det avsluttet?De samarbeider. Jeg tar kontroller hos fertilitetssenteret. Du må be de spesielt om kontroller andre steder da.
Er det sånn at de fortsatt tilbyr deltakelse i studiet? Eller er det avsluttet?
Huff, ja. Nå krølla jeg...Studiet vet jeg ingenting om,du siterte kanskje feil?![]()
Nå kanskje blir det riktig sitat...Det er visst noe "nytt" utstyr de bruker for å kunne få greie på hvilke egg som er best rustet til å sette tilbake. Maskinen tar bilder hvert 5. minutt, eller noe, for å se utviklingen av eggene hele veien. En slags timelapse greie. Når man er med i studien vil eggene havne i en av to grupper hvorav den ene er dette eeva utstyret og den andre er " standardmåten". Man får ikke vite hvilken det er. Altså, studien påvirker verken egg, befruktning eller den som er med i studien på noen som helst måte. Man er vel bare med for å hjelpe teknologien et skritt videre. Jeg er så dårlig til å forklare, og det er ikke sikkert at dette jeg skriver her stemmer heeeelt. Men noe sånn har jeg oppfattet det![]()
Nå kanskje blir det riktig sitat...
Får man fortsatt tilbud å delta i studiet?
Skjønner. Men der blir ikke noe dyrere for deg?De samarbeider. Jeg tar kontroller hos fertilitetssenteret. Du må be de spesielt om kontroller andre steder da.

Er så glad og enda mer lettet! 

De siste ukene da vi ventet på registrering av søknaden, og da gynekologen rota den bort (!) var helt grusomme - stress gjør så mye rart med oss... Men nå har vi fått dato vi kan forholde oss til.
Og selve det hjelper masse! 
Hei jenter!
Da er jeg overlykkelig!Vi har fått time i Porsgrunn! 3. januar skal vi til konsultasjon!!!
Er så glad og enda mer lettet!
De siste ukene da vi ventet på registrering av søknaden, og da gynekologen rota den bort (!) var helt grusomme - stress gjør så mye rart med oss... Men nå har vi fått dato vi kan forholde oss til.
Og selve det hjelper masse!
![]()
Kan jeg også bli lagt til?Her er en tråd for oss Porsgrunnjenter❤
- Petrini: 1. ICSI
- Poppi: 3. forsøk i november
- Ønsker så inderlig en... : venter på siste forsøk
- VictoriaH: 2. AIH oktober
- Tonemor87: uttak i uke 42
- ICSIhåp: venter på fryseforsøk
-WCE: venter på 2. ferskforsøk
-Bettina: venter på 2. forsøk
-Prøverøret: kort regime oktober
-Avocado: venter på fryseforsøk
-Frøkenmarihøne: Totalfrys september, venter på fryseforsøk i nov
-Ipoki: oppstart icsi i november
-Masie: 4. ivf
-Millis89: venter på svar på henvisning
-Andunge: Forsamtale nov-16
-Mator: icsi oktober
-Jannis85: venter på første ivf
Quote denne posten hvis du vil legges til![]()

Takk takkTommel opp!
Håper dette blir en flott kick-start på det nye året![]()
Ahhh, fantastisk følelse!... 

VelkommenKan jeg også bli lagt til?Har konsultasjonstime 3. januar
![]()

Så moro! Masse lykke til!Hei hei!
Da har også brevet kommet, så nå vet vi hva vi skal i Porsgrunn![]()
Håper alle har hatt en fin tirsdag![]()
TakkSå moro! Masse lykke til!
Hvor lang ventetid er det der nå?