****PORSGRUNN****

6 dpo, blør fortsatt jeg :/

Det er visst noe "nytt" utstyr de bruker for å kunne få greie på hvilke egg som er best rustet til å sette tilbake. Maskinen tar bilder hvert 5. minutt, eller noe, for å se utviklingen av eggene hele veien. En slags timelapse greie. Når man er med i studien vil eggene havne i en av to grupper hvorav den ene er dette eeva utstyret og den andre er " standardmåten". Man får ikke vite hvilken det er. Altså, studien påvirker verken egg, befruktning eller den som er med i studien på noen som helst måte. Man er vel bare med for å hjelpe teknologien et skritt videre. Jeg er så dårlig til å forklare, og det er ikke sikkert at dette jeg skriver her stemmer heeeelt. Men noe sånn har jeg oppfattet det:p
Det har jeg ikke hørt noe om.. Men det hørtes jo interessant ut! Er du med i den studien?

Her er en tråd for oss Porsgrunnjenter❤

- Petrini: 1. ICSI

- Poppi: 3. forsøk i november

- Ønsker så inderlig en... : venter på siste forsøk

- VictoriaH: 2. AIH oktober

- Tonemor87: uttak i uke 42

- ICSIhåp: venter på fryseforsøk

-WCE: 2. fryseforsøk oktober

-Bettina: venter på 2. forsøk

-Prøverøret: kort regime oktober

-Avocado: fryseforsøk uke 42

-Frøkenmarihøne: Totalfrys september, venter på fryseforsøk i nov

-Ipoki: oppstart icsi i november

-Masie: 4. ivf

-Millis89: venter på svar på henvisning

-Andunge: Forsamtale nov-16

-Mator: icsi oktober

Quote denne posten hvis du vil legges til❤️

Vi venter på at mitt lave stoffskifte skal normaliseres før vi får gå i gang med IVF. Sitter med alt av resepter så når blodprøven for stoffskifte er bra ringer vi Porsgrunn og avtaler oppstart :D (Men prøver på egenhånd i mellomtiden)

Det er visst noe "nytt" utstyr de bruker for å kunne få greie på hvilke egg som er best rustet til å sette tilbake. Maskinen tar bilder hvert 5. minutt, eller noe, for å se utviklingen av eggene hele veien. En slags timelapse greie. Når man er med i studien vil eggene havne i en av to grupper hvorav den ene er dette eeva utstyret og den andre er " standardmåten". Man får ikke vite hvilken det er. Altså, studien påvirker verken egg, befruktning eller den som er med i studien på noen som helst måte. Man er vel bare med for å hjelpe teknologien et skritt videre. Jeg er så dårlig til å forklare, og det er ikke sikkert at dette jeg skriver her stemmer heeeelt. Men noe sånn har jeg oppfattet det:p
Nå kanskje blir det riktig sitat... :D
Får man fortsatt tilbud å delta i studiet?

Last edited by a moderator:
Hei jenter!

Da er jeg overlykkelig! :woot::joyful::rolleyes: Vi har fått time i Porsgrunn! 3. januar skal vi til konsultasjon!!! :gen014:dance008:happy093:dance008:gen014 Er så glad og enda mer lettet! :smiley-ashamed008:love017:hello2:Heartred De siste ukene da vi ventet på registrering av søknaden, og da gynekologen rota den bort (!) var helt grusomme - stress gjør så mye rart med oss... Men nå har vi fått dato vi kan forholde oss til. :notworthy Og selve det hjelper masse! :Heartred

Hei jenter!

Da er jeg overlykkelig! :woot::joyful::rolleyes: Vi har fått time i Porsgrunn! 3. januar skal vi til konsultasjon!!! :gen014:dance008:happy093:dance008:gen014 Er så glad og enda mer lettet! :smiley-ashamed008:love017:hello2:Heartred De siste ukene da vi ventet på registrering av søknaden, og da gynekologen rota den bort (!) var helt grusomme - stress gjør så mye rart med oss... Men nå har vi fått dato vi kan forholde oss til. :notworthy Og selve det hjelper masse! :Heartred

Tommel opp! :)
Håper dette blir en flott kick-start på det nye året :D

Her er en tråd for oss Porsgrunnjenter❤

- Petrini: 1. ICSI

- Poppi: 3. forsøk i november

- Ønsker så inderlig en... : venter på siste forsøk

- VictoriaH: 2. AIH oktober

- Tonemor87: uttak i uke 42

- ICSIhåp: venter på fryseforsøk

-WCE: venter på 2. ferskforsøk

-Bettina: venter på 2. forsøk

-Prøverøret: kort regime oktober

-Avocado: venter på fryseforsøk

-Frøkenmarihøne: Totalfrys september, venter på fryseforsøk i nov

-Ipoki: oppstart icsi i november

-Masie: 4. ivf

-Millis89: venter på svar på henvisning

-Andunge: Forsamtale nov-16

-Mator: icsi oktober

-Jannis85: venter på første ivf

Quote denne posten hvis du vil legges til❤️
Kan jeg også bli lagt til? ;) Har konsultasjonstime 3. januar :happy093

Så moro! Masse lykke til!
Hvor lang ventetid er det der nå?
Takk ;)
Vi har fått time i begynnelsen av januar, og søknaden ble registrert for noen dager siden. Så alle søknadene som registreres nå, får time i januar, fikk jeg beskjed. ;-)

Kjære jenter, har dere også fått henvisning til blodprøver som må gjøres i forkant av konsultasjonen? Det står i brevet at de må tas så fort som mulig. Vet dere om det er noe som det tar lang tid å få svar på? Hos meg er det cytogenetisk kromosomanalyse, og hos mannen det pluss Y-kromosom mikrodelesjoner. :confused004

Dette får dere svar på når dere skal til konsultasjonen, de må tas raskt fordi det tar land tid å analysere prøven.

Back
Topp