****PORSGRUNN****

Hei jenter!

En rar situasjon: tirsdag - negativ EL-test, onsdag morgen og kveld - positiv EL-test, men torsdag morgen - positiv, og negativ på ettermiddagen. Når var EL da? Onsdag kveld?... :dontknow Vil regne ut når tanta kommer... o_O Hos meg alltid 14 dager etter EL.

Hei jenter!

En rar situasjon: tirsdag - negativ EL-test, onsdag morgen og kveld - positiv EL-test, men torsdag morgen - positiv, og negativ på ettermiddagen. Når var EL da? Onsdag kveld?... :dontknow Vil regne ut når tanta kommer... o_O Hos meg alltid 14 dager etter EL.

Var alle de positive like sterke? I så fall vil jeg tro torsdag, men ikke godt å si, for vi er jo alle forskjellige... ;)

Var alle de positive like sterke? I så fall vil jeg tro torsdag, men ikke godt å si, for vi er jo alle forskjellige... ;)
Ja, alle like sterke... Rart med så positiv først på morran - har alltid trodd at man skal ta dem på ettermiddagen for det slår ikke ut på morran... Og EL dukker da opp 12-36 timer etter første positive test, så tipper at EL kunne ha vært der onsdag kveld-torsdag morgen.

1 uke til spraystart.. Æsj, syns hele dette opplegget tar så lang tid :( 1 uke til start, 17 dager på spray før sprøyter, så minst 10-12 dager på sprøyter før et mulig uttak, så 2 dagers ventetid på om vi får satt inn egg og sååå 14 lange dager til testing :oops: Minst 7 uker med andre ord til testing :hungover:

1 uke til spraystart.. Æsj, syns hele dette opplegget tar så lang tid :( 1 uke til start, 17 dager på spray før sprøyter, så minst 10-12 dager på sprøyter før et mulig uttak, så 2 dagers ventetid på om vi får satt inn egg og sååå 14 lange dager til testing :oops: Minst 7 uker med andre ord til testing :hungover:

Prøv å se frem mot de små delmålene underveis, så føles ikke ventetiden så gruelig lang :Heartred

Prøv å se frem mot de små delmålene underveis, så føles ikke ventetiden så gruelig lang :Heartred

I forhold til hvor lenge vi har ventet så er det jo ikke lange tiden, men ja.. Hadde vært lettere om jeg visste at jeg ble gravid etter disse ukene :P Alt kan jo være "forgjeves" også. Redd jeg skal gå på spray og sprøyter for å bare bli avbrutt grunnet få egg. Litt kjipt sist runde, og ble jo ikke bedre med blødningene..

I forhold til hvor lenge vi har ventet så er det jo ikke lange tiden, men ja.. Hadde vært lettere om jeg visste at jeg ble gravid etter disse ukene :p Alt kan jo være "forgjeves" også. Redd jeg skal gå på spray og sprøyter for å bare bli avbrutt grunnet få egg. Litt kjipt sist runde, og ble jo ikke bedre med blødningene..

Ser den... Har på følelsen at nedregulering kan være løsningen for dere. Det er tøft, men sååå verdt det om alt klaffer :)

Ser den... Har på følelsen at nedregulering kan være løsningen for dere. Det er tøft, men sååå verdt det om alt klaffer :)

Vi får satse på det :) Kjenner veldig på det for tiden at nok snart er nok. Rart med det, men situasjonen blir ikke lettere å takle med tiden dessverre.. Syns det egentlig bare blir mer og mer vondt jeg.

Hvordan går det med deg? Når blir innsett av egg?

Hallo damer :)
Kan noen fortelle meg hva for noen smertelindring jeg får ved uttak? På FS fikk jeg tabletter og noe flytende væske, er det likt i Porsgrunn?

Kan noen fortelle meg hva for noen smertelindring jeg får ved uttak? På FS fikk jeg tabletter og noe flytende væske, er det likt i Porsgrunn?

Var vel en vival, et par paracett og noe i åra...

Ja, noe sånt de snakket om :)

Når har du uttak Mator?

Det var helt greit, har lang kjørevei og det var egentlig ikke ubehagelig etterpå, før siste stykket på veien hjem, når veien i tillegg blir humpete...

Det var helt greit, har lang kjørevei og det var egentlig ikke ubehagelig etterpå, før siste stykket på veien hjem, når veien i tillegg blir humpete...

Vi skal 2 timers kjøretur hjem, i rushtiden.. Ergo nok 3-4 timer minst i bilen :P Godt svigermor kjører så jeg kan slappe av baki med min kjære ❤️

Jepp, to paracet, en Vival og morfinliknede greier via sånn sprøyteting i åra som jeg ikke kan navnet på :p fungerte bra på meg :)

Skjønner at du synes det tar lang tid, er helt enig.. Verste for meg har vært ventetiden mellom forsøkene og selvfølgelig ventetiden etter innsett da. Men tiden på spray og sprøyter har som oftest gått fort når man ser frem til milepæler og ikke frem til slutten :)

Ja, noe sånt de snakket om :)

Når har du uttak Mator?
Stemmer!

Vet ikke når jeg har uttak enda, skal på ul til torsdag, men det er estimert til uke 45 i hvert fall! :)

Jepp, to paracet, en Vival og morfinliknede greier via sånn sprøyteting i åra som jeg ikke kan navnet på :p fungerte bra på meg :)
Åra i armen eller hånda? Har helt hetta for den i hånda altså:eek:

Back
Topp