Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høre til Porsgrunn her og..fant ut jeg har hatt kjemisk, test dag imorgen men neg test idag og den var positiv for to dager siden..happy birthday to me.. Dritt gave..
Jeg har to fryst ned. Selv om jeg har null tro på det så må vi bruke d opp før vårt aller siste fersk forsøk vi har..aner ikke når, sendt de mail håper d blir i november...

Jeg hører og til Porsgrunn. Første runde ICSI. 8 befruktede egg. Nå sitter jeg bare å venter på time for innsett seinere i dag![]()
Fin gruppe vi er her nå dakanskje jeg skal prøve å redigere førsteinnlegget slik at vi får en oversikt?
Jeg fikk beskjed nå om at de ringer i morgen ang fryseresultat. Det er 3 dager etter innsett, er det et bra tegn at de vil dyrke de 3 dager eller har det ingen betydning?
De sa i går at de ville se ann om de dyrket 2 eller 3 dager og ringe når alle var i boks. Så da regner jeg med at de ville ringt om alle hadde gått til grunne nå også..! Spent på tlf i morgen, dette er et ventespill altså!!Jeg mener det er et godt tegn. Da har de tro på eggene og mener de vil tåle dyrking som igjen er et tegn på sterke og fine egg, det skal du være glad for.
I tillegg, et egg som har vist god pregresjon i et ekstra døgn vil alltid være større sjanse for at overlever videre også
Nevnte de om de dyrket alle eller om de fryste noen i dag også? Det gjorde de nemlig med oss. To egg ble fryst på dag to, mens fire til gikk i frys på dag tre![]()
De ringte og ga meg beskjed når egget mitt ikke klarte seg, så beskjed får du uansettDe sa i går at de ville se ann om de dyrket 2 eller 3 dager og ringe når alle var i boks. Så da regner jeg med at de ville ringt om alle hadde gått til grunne nå også..! Spent på tlf i morgen, dette er et ventespill altså!!
Og DA skal det bli baby![]()
![]()
Åh, tenk for en julegave det hadde vært ❤
Må man ha pausemnd mellom fryseforsøk i styrt syklus?
Hei! Vet ikke om jeg hører til her eller ei. Men vi fikk behandling i Porsgrunn i 3 år. ( henvist dit etter 3 års prøving)Og nå ligger det ei lita tulle ved siden av her
![]()