Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubii! Da er du i gang! Lykke til!Sprøytestart ble flyttet til idag![]()
Jubii! Da er du i gang! Lykke til!![]()
Håper jeg kan komme inn i denne tråden etterkvartHenvisning til Porsgrunn ble sendt forrige uke. Når fikk dere brev om mottatt henvisning og time? Bare gleder meg sånn til å høre fra dem!
![]()
To - tre mnd synes jeg var veldig bra !Hei og velkommen![]()
Det tok to-tre måneder fra henvisning ble sendt til vi kom inn til Porsgrunn. Jeg hadde tilfeldigvis CD 1 den dagen så da startet vi rett på med AIH
Føler det meste er ganske effektivt i Porsgrunn altså![]()
VelkommenHåper jeg kan komme inn i denne tråden etterkvartHenvisning til Porsgrunn ble sendt forrige uke. Når fikk dere brev om mottatt henvisning og time? Bare gleder meg sånn til å høre fra dem!
![]()
Håper jeg kan komme inn i denne tråden etterkvartHenvisning til Porsgrunn ble sendt forrige uke. Når fikk dere brev om mottatt henvisning og time? Bare gleder meg sånn til å høre fra dem!
![]()
). Da er det ICSI som kan hjelpe oss og søknaden er sendt. Men må innrømme at dette er utrolig påkjenning og akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare flere måneder venting. 

Håper det ordner seg så du kan starte prosedyren. Krysser fingrene!Vi ble henvist i starten av juni og kom inn til samtale i slutten av august, men fikk beskjed om time bare 1-2 uker etter vi ble henvist. Kom desverre ikke igang med en gang pga stoffskifte, hadde alt vært normalt hos meg hadde jeg vært godt igang nå.
1-2 uker er ikke lenge i det hele tatt. Håper vi får beskjed snart og. Samme det når timen blir, men bare få vite det...
Hos meg er alle prøvene i orden, så jeg håper at vi kan begynne med alt relativt fort etter samtaletimen... 

Er så redd, men samtidig fylt med håp...Hurra! I dag fikk vi brev om time 6 desember!![]()
Mannen med redusert sædkvalitet og jeg med PCO. (Uregelmessig sykluser men har eggløsning).Da ble det 2-3 måneder da
Hva er prøvehistorien deres? Har dere en diagnose?
Regner med dere får starte opp med en gang, men om det blir IVF eller AIH er litt avhengig av diagnose.
Vi hadde fire forsøk med AIH før vi fikk begynne med IVF, dette fordi vi ikke har noen kjente utfordringer.
Mannen med redusert sædkvalitet og jeg med PCO. (Uregelmessig sykluser men har eggløsning).hva er AIH?
Hva er deres situasjon?
Så bra! Lykke til!Hurra! I dag fikk vi brev om time 6 desember!![]()

2 uker igjen til første kontroll, er den fin blir det ny kontroll om ytterligere 2 uker, og hvis begge er fine kan jeg starte! Så håper inderlig jeg kommer igang i november![]()
Håper det ordner seg så du kan starte prosedyren. Krysser fingrene!1-2 uker er ikke lenge i det hele tatt. Håper vi får beskjed snart og. Samme det når timen blir, men bare få vite det...
Hos meg er alle prøvene i orden, så jeg håper at vi kan begynne med alt relativt fort etter samtaletimen...
Er så redd, men samtidig fylt med håp...
Hei og velkommen![]()
Det tok to-tre måneder fra henvisning ble sendt til vi kom inn til Porsgrunn. Jeg hadde tilfeldigvis CD 1 den dagen så da startet vi rett på med AIH
Føler det meste er ganske effektivt i Porsgrunn altså![]()
Ja det har jeg hørt om før, med uforklarlig barnløshet, at det kan skyldes asymptomatisk infeksjon. Men jeg trodde de ikke sjekket for sånt i Norge?AIH er inseminasjon, men dersom dere har nedsatt kvalitet på sperm er det nok ikke sikkert de vil prøve dette på dere, og da går de mest sannsynlig rett på IVF/ICSI
Vi har vært prøvere i snart fire år, og har etterhvert prøvd det meste. Pergotime to ganger, Letrozol med AIH fire ganger, et IVF/ICSI og et fryseforsøk. Har vært gravid tre ganger, men mistet tidlig. Mannen har supre svømmere og alt har sett fint ut med meg, Ingen PCO, åpne eggledere, passe høy AMH, fin FSH, eggløsning normal hver måned, så altså uforklarlige barnløse....
Vi har nettopp funnet ut at vi har en infeksjon da, så nå skal vi på antibiotikakur den neste måneden. Håper det kan hjelpe
Vi skulle hatt nytt fryseforsøk nå i oktober, men det blir utsatt til november pga. kuren.
Blir spennende å følge deg gjennom forsøk ved årsskiftet![]()