****PORSGRUNN****

Høre til Porsgrunn her og..fant ut jeg har hatt kjemisk, test dag imorgen men neg test idag og den var positiv for to dager siden..happy birthday to me.. Dritt gave..
Jeg har to fryst ned. Selv om jeg har null tro på det så må vi bruke d opp før vårt aller siste fersk forsøk vi har..aner ikke når, sendt de mail håper d blir i november...

:Heartred:Heartred

Jeg hører og til Porsgrunn. Første runde ICSI. 8 befruktede egg. Nå sitter jeg bare å venter på time for innsett seinere i dag:nailbiting:

Lykke til!! :D

Jeg fikk beskjed nå om at de ringer i morgen ang fryseresultat. Det er 3 dager etter innsett, er det et bra tegn at de vil dyrke de 3 dager eller har det ingen betydning?

Jeg fikk beskjed nå om at de ringer i morgen ang fryseresultat. Det er 3 dager etter innsett, er det et bra tegn at de vil dyrke de 3 dager eller har det ingen betydning?

Jeg mener det er et godt tegn. Da har de tro på eggene og mener de vil tåle dyrking som igjen er et tegn på sterke og fine egg, det skal du være glad for.
I tillegg, et egg som har vist god pregresjon i et ekstra døgn vil alltid være større sjanse for at overlever videre også :)

Nevnte de om de dyrket alle eller om de fryste noen i dag også? Det gjorde de nemlig med oss. To egg ble fryst på dag to, mens fire til gikk i frys på dag tre :)

Jeg mener det er et godt tegn. Da har de tro på eggene og mener de vil tåle dyrking som igjen er et tegn på sterke og fine egg, det skal du være glad for.
I tillegg, et egg som har vist god pregresjon i et ekstra døgn vil alltid være større sjanse for at overlever videre også :)

Nevnte de om de dyrket alle eller om de fryste noen i dag også? Det gjorde de nemlig med oss. To egg ble fryst på dag to, mens fire til gikk i frys på dag tre :)
De sa i går at de ville se ann om de dyrket 2 eller 3 dager og ringe når alle var i boks. Så da regner jeg med at de ville ringt om alle hadde gått til grunne nå også..! Spent på tlf i morgen, dette er et ventespill altså!!

De sa i går at de ville se ann om de dyrket 2 eller 3 dager og ringe når alle var i boks. Så da regner jeg med at de ville ringt om alle hadde gått til grunne nå også..! Spent på tlf i morgen, dette er et ventespill altså!!
De ringte og ga meg beskjed når egget mitt ikke klarte seg, så beskjed får du uansett :)

Åh, tenk for en julegave det hadde vært ❤

Det hadde vært herlig ja, for oss alle :) Om dette forsøket klaffer er jeg over 12 uker på julaften ❤️

Hei! Vet ikke om jeg hører til her eller ei. Men vi fikk behandling i Porsgrunn i 3 år. ( henvist dit etter 3 års prøving) :) Og nå ligger det ei lita tulle ved siden av her :)

Gratulerer! Hva slags behandling lyktes dere med? :)

IVF/ICSI husker ikke i farta hvilket av egga de plukket ut for å sette tilbake. Men 2. gang vi kom så langt at vi kunne høste egg så fikk vi ut 22 egg(!!) og 13 av dem delte seg riktig. De var entusiastiske på laboratoriet :p hehe. Så vi har 12 egg på frys.

Last edited:
Hvordan går det jenter?

Spm om disse fryste eggene mine igjen;) Er ny i gamet så godt å ha noen å spørre❤️

Vi fikk jo totalfrys (1. ivf) og har nå 3 3-dagers egg i fryseren. Da vi snakket med legen om ferskforsøket på forhånd så fikk vi nei til å sette inn 2 på første forsøk. Jeg er 36.

Er det slik at de tar opp ett og ett eller 2 eller 3 når de tiner? Noen medbestemmelsesrett? Alle var visst god kvalitet.

Noen erfaringer?

Back
Topp