Ponyo vil bli tynn og sunn

En tråd i 'Slankedagbøker' startet av Ponyo, 15 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ioki snart tobarnsmamma Betatt av forumet

Så bra! Flink er du! Har tenkt på deg da jeg ikke har sett noen oppdatering i det siste.

2. Håpefull prøver Glad i forumet

Heia heia!!! Gleder meg til jeg blir ferdig med graviditeten og kan slenge meg på!!

3. Ponyo Flørter med forumet

Takk! Er meget fornøyd med å endelig bare ha fått kommer igang og det er så deilig å se resultater så fort når man virkelig går inn for det :D

4. Ponyo Flørter med forumet

Ja :smiley-bounce012 Så gøy med bebis :love017 Når skal du ha?

5. Ponyo Flørter med forumet

Hvordan kan jeg få varsler fra denne tråden?

6. Ioki snart tobarnsmamma Betatt av forumet

Under reklamen, over der du velger side står det følg tråd

7. Ponyo Flørter med forumet

Takk!

8. Håpefull prøver Glad i forumet

Termin 24 mai:) såååååå lenge til ;)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Ponyo Flørter med forumet

Veide 66 i dag, akkurat samme som forrige fredag, så det var litt skuffende, men forståelig. Har ikke vært superstreng med meg selv den siste uka og jeg burde faktisk være fornøyd med at jeg ikke hadde gått opp i det minste :)

• Liker Liker x 1
  10. Håpefull prøver Glad i forumet

Hva er neste ukes fokus/ delmål (ikke kilo, men hva skal du bli flinkere på eller innføre av tiltak)?
    Veldig flink å holde 0’en:)

11. Ponyo Flørter med forumet

Takk :happy093Har til nå spist mye til middag og nesten brukt opp kaloriene mine etter middag, nå skal jeg heller prøve å spare 300 til kvelden, for jeg greier ikke la vær å spise epler eller en liten ett eller annet i løpet av kvelden uansett så det har ofte kommet på toppen, prøver å holde meg til 1400 kalorier om dagen

• Liker Liker x 1
  12. Ponyo Flørter med forumet

65 kg i dag, samme som forrige fredag. Går ikke like fort ned lengre, men sånn er det vell, er ikke super dedikert heller fortia, skjerpings fra i morra. MEN i dag fikk jeg på meg gifteringen igjen og det er gøy :smiley-bounce012

• Liker Liker x 2
  13. Ponyo Flørter med forumet

64,3 i dag, det snegler seg nedover så det snegler deg hvert fall i riktig vei :D

14. Jessi1 Forelsket i forumet Marshmallows2021

Så flink du er! :D

15. Ponyo Flørter med forumet

Tror jeg har endret målet mitt om hvor mye jeg vil ned, bare de kiloene jeg har gått ned til nå har gjort meg mye mer fornøyd med kroppen min, ønsker nå å gå ned til 55 kg. På fredag veide jeg 64,3 kg så hadde ikke gått ned noen ting, har vært umotivert og spist fryktelig usunt i det siste, så usunt at jeg har hatt skikkelig vondt i magen i dag og i går og vært myyyye på do, så i dag veide jeg 63,4 kg, så jeg er veldig usikker på om det teller eller om den kiloen kommer rett på igjen i morra, hehehehe :hilarious:

16. Ponyo Flørter med forumet

HJELP! Trenger motivasjon.. veier 65 igjen, hvis ikke mer. Vet at jeg ikke er veldig overvektig, men det er bare et lite hakk over min komfortsone... og alle klæran i klesskapet, ugg :yuck: Skulle så gjerne i det miste kommet ned til 60! Vell vell, prøver igjen, mandag 13 mai; ny start :happy090

Del denne siden