Ponyo vil bli tynn og sunn

67, 2 kg på morran i dag. Er fornøyd med uka, gått ned 2,1 kg. I kveld har jeg spart plass til litt is inni kaloribudsjettet mitt :D
 
66,5 kg på morran i dag, hva skjer :eek: nesten for godt til å være sant... veide 66, 1 kg før desember, så deilig å nesten være der igjen hvert fall
 
Vekta har stått stille heile uka selvom jeg har spist lite og sunt hver dag, på morran i dag gjorde den endelig et hopp og var på 66 blank :joyful:
 
Årh i dag suger... det går så seint å slanke seg, og jeg har ikke noe motivasjon for å endre livsstil, jeg liker å kose meg med mat og kaker, is og digg... :arghh: Håper bare jeg kan komme meg ned til 60, det er mitt første mål, da kommer jeg til å passe ganske mange av mine gamle klær og gifteringen. Så skal jeg prøve å holde den vekta stabil.. så får jeg se om jeg vil ta av meg mer eller ikke, men er mer en nok stress å komme til 60 nå kjenner jeg
 
Wow er så glad for at jeg holdt ut denne helga, veide 65,1 kg nå på morran, holdt skikkelig på å sprekke både lørdag og søndag denne helga :dead:
 
Skjønner jo at man ikke skal veie seg for ofte, det er jo mange faktorer som kan spille inn osv, men når man likevel veier seg ofte så skjønner jeg ikke helt hvorfor vekta står på det samme i en uke, for så å plutselig hoppe ned en halv kilo dagen etter på...det er så rart, vekt på morran i dag var hvertfall 64,5 :joyful:
 
Det kan være litt snodig. Som du sier så er det mye som spiller inn på vekta, sånn som veskebalanse, hyppigheten på avføring el. Uansett bra vektnedgang :)
 
Sååå, her i gården har det stått stille siden sist. Har bare spist ogkost meg. Veier 64,5 kg ca. Skal i bryllup i år og et stort selskap om en måned... vil så gjerne inn i bunaden og passe gifteringen igjen og vet at hvis jeg er flink å teller kalorier i ca tre fire uker så er jeg på 60 kg. Begynner.... i morra :hilarious: Skal greie det!
 
Begynte ikke "i morra" som jeg skrøyt på meg over her :wacky: MEN, på søndag etter en påske med mye godteri og god mat greide jeg endelig å ta tak igjen. Teller kalorier og går turer. Veide 63.1 kg i dag tidlig. 3 kg igjen til første mål :D Jeg vet at jeg ikke er sånn voldsomt tjukk, men føler meg bare tusen ganger bedre med litt mindre fett på kroppen og ikke minst når jeg spiser sunt og litt mindre
 
61,9 kg på morran. Det går nedover, men syns det er sykt kjipt å slanke meg, blerk
 
Hvor mye har du tidligere ligget på, der du føler deg komfortabel? :)

Jeg har veid alt mulig rart :hilarious: 75 også slanka meg ned til 50 og så har det gått opp og ned igjennom fire svangerskap. Jeg føler meg egentlig ganske vell på 60 kg, så det er egentlig målet foreløpig.. og prøve å holde meg der (det er min største utfordring egentlig)
 
Jeg har veid alt mulig rart :hilarious: 75 også slanka meg ned til 50 og så har det gått opp og ned igjennom fire svangerskap. Jeg føler meg egentlig ganske vell på 60 kg, så det er egentlig målet foreløpig.. og prøve å holde meg der (det er min største utfordring egentlig)
Da er du hvertfall ikke så langt fra målet:D
Jeg har ligget på 65,5-66,5 siden oktober/november. Veide nå 67,3 etter ferieturen vår til dk :hilarious: var rett og slett litt skummelt å se høyere tall igjen, satser på at det er noe vannvekt, vi var bare borte 5dager :p
 
Da er du hvertfall ikke så langt fra målet:D
Jeg har ligget på 65,5-66,5 siden oktober/november. Veide nå 67,3 etter ferieturen vår til dk :hilarious: var rett og slett litt skummelt å se høyere tall igjen, satser på at det er noe vannvekt, vi var bare borte 5dager :p

Jaa, det er alltid kjipt å se høyere tall igjen når man har jobba mye for å komme dit man er, men jo er garantert mye vann! Hvis jeg spiser usunt/alt jeg vil i noen dager så fyker jeg opp i vekt og mister det like raskt igjen hvis jeg holder kaloribudsjettet i en dag eller to. Tror jeg har sagt det til deg før, men du har jo vært utrolig flink, er det nærmere 20 kg du har tatt av deg? :D
 
Jaa, det er alltid kjipt å se høyere tall igjen når man har jobba mye for å komme dit man er, men jo er garantert mye vann! Hvis jeg spiser usunt/alt jeg vil i noen dager så fyker jeg opp i vekt og mister det like raskt igjen hvis jeg holder kaloribudsjettet i en dag eller to. Tror jeg har sagt det til deg før, men du har jo vært utrolig flink, er det nærmere 20 kg du har tatt av deg? :D
Takk:happy:
Ja, veide 85,4kg i april ifjor :nailbiting: er bare 164 høy, så er mer komfortabel nå, kan man si :p
 
Back
Topp