Ponyo vil bli tynn og sunn

Veide 66 i dag, akkurat samme som forrige fredag, så det var litt skuffende, men forståelig. Har ikke vært superstreng med meg selv den siste uka og jeg burde faktisk være fornøyd med at jeg ikke hadde gått opp i det minste :)
 
Hva er neste ukes fokus/ delmål (ikke kilo, men hva skal du bli flinkere på eller innføre av tiltak)?
Veldig flink å holde 0’en:)
 
Hva er neste ukes fokus/ delmål (ikke kilo, men hva skal du bli flinkere på eller innføre av tiltak)?
Veldig flink å holde 0’en:)

Takk :happy093Har til nå spist mye til middag og nesten brukt opp kaloriene mine etter middag, nå skal jeg heller prøve å spare 300 til kvelden, for jeg greier ikke la vær å spise epler eller en liten ett eller annet i løpet av kvelden uansett så det har ofte kommet på toppen, prøver å holde meg til 1400 kalorier om dagen
 
65 kg i dag, samme som forrige fredag. Går ikke like fort ned lengre, men sånn er det vell, er ikke super dedikert heller fortia, skjerpings fra i morra. MEN i dag fikk jeg på meg gifteringen igjen og det er gøy :smiley-bounce012
 
64,3 i dag, det snegler seg nedover så det snegler deg hvert fall i riktig vei :D
 
Tror jeg har endret målet mitt om hvor mye jeg vil ned, bare de kiloene jeg har gått ned til nå har gjort meg mye mer fornøyd med kroppen min, ønsker nå å gå ned til 55 kg. På fredag veide jeg 64,3 kg så hadde ikke gått ned noen ting, har vært umotivert og spist fryktelig usunt i det siste, så usunt at jeg har hatt skikkelig vondt i magen i dag og i går og vært myyyye på do, så i dag veide jeg 63,4 kg, så jeg er veldig usikker på om det teller eller om den kiloen kommer rett på igjen i morra, hehehehe :hilarious:
 
HJELP! Trenger motivasjon.. veier 65 igjen, hvis ikke mer. Vet at jeg ikke er veldig overvektig, men det er bare et lite hakk over min komfortsone... og alle klæran i klesskapet, ugg :yuck: Skulle så gjerne i det miste kommet ned til 60! Vell vell, prøver igjen, mandag 13 mai; ny start :happy090
 
Hmm.... lurer på om jeg skal skrive litt her igjen. Tror jeg veier ca 69 og vil så gjerne ned til 55, har min første diettdag i dag, sikkert som halve Norge haha :hilarious:
 
Jepp, veide 69,3 kg på morran i dag, da er det bare å telle kalorier og holde ut så lenge som mulig
 
68,3 kg på morran i dag, det er nok bare vann, men motiverende i det minste :smiley-bounce012
 
Back
Topp