Pokemon GO

Jeg er helt grønn på Pokémon Go. Samler dere på Lucky egg?

Nettopp.
En ting er at det skjer noe med buggs, men nå har jeg både logget ut og inn ørten ganger, startet telefonen på nytt og oppdatert appen. De som jobber på support kan heller ikke hjelpe meg mer, siden alt i systemet deres stemmer og jeg kjenner bare at jeg blir flett sprø. Jeg trenger den plassen. Jeg klarte meg med 300 Pokémons i evigheter, men så måtte jeg utvide, og utvide. Nå er jeg smekk full på 650, og har altså forsøkt utvide til 750. Jeg blir surere og surere her.
Er så kjedelig når ting ikke funker!
Nå som det er 500 stykker å fange sier det seg jo selv at folk MÅ utvide. Kjedelig å ikke få spilt fordi appen tuller.

Jøss, den var ny!
79774F18-22B1-46DE-A454-8484FBB03F92.jpeg
519C52C2-531B-45AC-969E-20B0A772E292.jpeg

Nei, jeg fikk nettopp valget om å aktivere steps etc også.

Er det det som er greia? Den spør hele tiden om å få bli venn med epleklokken min. Jeg har nektet. Men hvis jeg kan få premie... [emoji23][emoji23][emoji56]

Er det det som er greia? Den spør hele tiden om å få bli venn med epleklokken min. Jeg har nektet. Men hvis jeg kan få premie... [emoji23][emoji23][emoji56]

Ja, den teller skritt og avstander også når appen ikke er aktiv da, så egg klekker fortere!

Tru om den godtar Fitbit da. Har ikke fått noe forespørsel enda. Men skulle gjerne klekt egg fortere.

Delte koden min på den siden Krølle skrev om, siden man får XP av å bli god venn med folk [emoji1377]

Tru om den godtar Fitbit da. Har ikke fått noe forespørsel enda. Men skulle gjerne klekt egg fortere.
Jeg fikk heller ikke forespørsel, men så i dag på innstillingene at jeg kunne huke av på noe nytt. Ikke peiling om fitbit da.

Hvordan i all verden får jeg tak i belønningen for å ha gått 25 km? Den er huket av, men jeg har ikke fått noen belønning.

Hvordan i all verden får jeg tak i belønningen for å ha gått 25 km? Den er huket av, men jeg har ikke fått noen belønning.

Kanskje den ikke kommer før klokken bikker midnatt i gamet?

Jeg fikk belønningen for 5 km en gang jeg logget på/starter appen. Da poppet det bare mange baller, som vist over her.

Hva er greia med alle shiny for tiden? Det er så mange som får hauger av shiny. Jeg har ikke fått en eneste ...

Hva er greia med alle shiny for tiden? Det er så mange som får hauger av shiny. Jeg har ikke fått en eneste ...

Fikk en grønn Pinsir eller hva den heter [emoji28]

Back
Topp