Pokemon GO

Hei igjen :) det jeg skrev var at jeg spilte pokemon go for første gang på over 1 år. I mitt første spesial egg fikk jeg denne skjeldne mamma pokemon. Det er vist kun 4 %!sjangse å få den.
Og det syntes jeg var så passende å få den siden den er mor med baby, og jeg er mor med baby og går rundt å «jakter» med min lille sidekick:love017
Slik som kangaskahn gjør. Alltid med babyen sin hehe.
Trodde jeg skrev innlegget i pokemon go på generelt, så ikke før etterpå at jeg hadde skrever i termin gruppa deres :smiley-ashamed008
Den er enda sjeldnere enn det! Det er 4% sjanse for å få en sånn, men bare fra gule egg, og bare ut september. Du er utrolig heldig!

Om du vil ha mynter er det lurt å ta gymmer om kvelden. Det er lite folk ute om natta, og når gymmen blir slått ut om morgenen får du gjerne 50 mynter.
Oi! Takk for bra tips! :D Vil jo gjerne ha mynter slik at jeg kan kjøpe inkubatorer.

Hei igjen :) det jeg skrev var at jeg spilte pokemon go for første gang på over 1 år. I mitt første spesial egg fikk jeg denne skjeldne mamma pokemon. Det er vist kun 4 %!sjangse å få den.
Og det syntes jeg var så passende å få den siden den er mor med baby, og jeg er mor med baby og går rundt å «jakter» med min lille sidekick:love017
Slik som kangaskahn gjør. Alltid med babyen sin hehe.
Trodde jeg skrev innlegget i pokemon go på generelt, så ikke før etterpå at jeg hadde skrever i termin gruppa deres :smiley-ashamed008

Jeg vil også ha den! Poker mye med mini i vogna. Får bare labbe mer!!

Hehehe... fant akkurat ut at det er et pokestop og en gym tilgjengelig fra kontoret mitt [emoji56]. Forbered dere på å bli drittlei gaver fra Herman Gade-statuen og fontenen i parken ved Kysthospitalet [emoji23][emoji23][emoji23]
Det går bare bra, du får likhuset og lasarettet tilbake

Hehehe... fant akkurat ut at det er et pokestop og en gym tilgjengelig fra kontoret mitt [emoji56]. Forbered dere på å bli drittlei gaver fra Herman Gade-statuen og fontenen i parken ved Kysthospitalet [emoji23][emoji23][emoji23]
Ut fra mine gaver ser det ut som om jeg tilbringer mye tid i hallen og på biblioteket. En statue og en fontene er mye bedre. :p

Halvparten av pokestoppene her i bygda er ved religiøse bygg, så vet ikke helt hvilket inntrykk det gir. :joyful:

Back
Topp