Pokemon GO

Sjarmen med å bo på landet - de siste to kilometerne kan man kjøre så sakte at pogo teller det som å gå. :D

Fant en squirtle i bhg, og espeon kom hjem etter ett døgn i gym. Glemte å sende gaver, var for opptatt med å fange monstre som spawnet. :p
 
Jeg er tom for pokeballer. Spørs om jeg må gå og misbruke Pokestop i morgen etter 6 ukers kontrollen til lillemann.
 
Mangler bare han her så har jeg alle fra kanto regionen.
Men må være mange for å vinne raidet, og jeg får ikke oppsøkt det akkurat nå. Irriterende [emoji85]
IMG_6948.jpg
 
I dag dukket det plutselig opp en rar fyr utenfor her. En lysfisk. Han har fått navnet Lampa.
Screenshot_20180927-145732.png
Vi tok også et raid i dag - det var oss (jeg skylder på gutta :D ) og to fra eldste sin klasse.
Det er fantastisk når gutta i klassen hans sier "jeg traff mamman din i en gym!". :hilarious: det var vel en av mine pokemon, men likevel. :p
 
Fikk enda en, så nå har jeg 3-4 av den. :woot:
 
Ørkenrev ga meg også polio i dag :eek:

I dag er siste dag vi kan få egg med kenguru i! Bare synd det hagler og ikke er trillevær
 
Fikk enda en Kangaskhan i dag, så nå har jeg 5. Ingen fra lokale egg da! 2 japanske, 1 fra USA,1 fra Belgia og 1 fra Hordaland.
 
Back
Topp