Pokemon GO

Kjekt å klekke egg da :) jeg må innrømme jeg jukser litt for å bli kvitt egg. Er 40 sone et stykke før bhg så da setter jeg på spillet og lar mobilen bare stå og gå til jeg har levert eller henta i bhg. Fått fjerna noen 2 km egg på det.

Bare så det er sagt så ligger mobilen stille i setet mens det pågår. Ser ikke på skjermen.

Full forståelse... Jeg kom meg jo til Level 19 uten å gå en meter, kun ved unøyaktigheter i GPS-en som fikk «meg» til å løpe rundt... [emoji56]

Tidenes teiteste tur i dag; GPSen funket ikke i spillet og Fitbiten talte ikke skritt. :bored:

Nettopp komt meg til å laste ned app og klar for pokemon go. Noen som vil gi meg ett tips eller to? :)

Nettopp komt meg til å laste ned app og klar for pokemon go. Noen som vil gi meg ett tips eller to? :)

Jeg begynte rett før Rolf ble født. Tok meg noen uker å skjønne at pokestoppene måtte snurres for at jeg skulle få flere baller. Og at de pokemon man har flere av kan være lurt å sende til professoren, for å gi mer plass og for å nå «evolve» lettere. Veldig artig spill [emoji1303]

Om du vil gå fort opp i XP:

Ta vare på Pidgey, Rattata, Whismur, og alt som ser ut som larver. Når du kommer så langt at du får et "Lucky Egg", kan du bruke det og utvikle alle du har samlet opp. De som virkelig kan det der får utvikla opptil 80 pokemon før egget er brukt opp.

Om du vil ha mynter er det lurt å ta gymmer om kvelden. Det er lite folk ute om natta, og når gymmen blir slått ut om morgenen får du gjerne 50 mynter.

Du får mer XP om du treffer inni sirkelen. Jo mindre den er, jo mer XP.

Skjermen trenger ikke å være på hele tiden for å klekke egg. Lengden oppdaterer seg når du ser en ball snurre øverst til venstre. Jeg innbiller meg at det skjer ca. annethvert minutt.

Jeg begynte rett før Rolf ble født. Tok meg noen uker å skjønne at pokestoppene måtte snurres for at jeg skulle få flere baller. Og at de pokemon man har flere av kan være lurt å sende til professoren, for å gi mer plass og for å nå «evolve» lettere. Veldig artig spill [emoji1303]
Spennende. Jeg gleder meg til å komme i gang :) egentlig klør jeg etter å komme meg ut. Men etter en tur i fjellet på ett par timer med bæresele i regnet frister det lite å gå ut igjen nå. Men ser jeg har to stopp i nærheten av der jeg bor så takker veldig for tips :)

Samle opp så du kan utvikle flere Pokémons (samle candy for evolving). Så aktiverer du et Lucky egg før sj begynner å evolve alle du har samlet, da får du masse ekstra XP og går fortere opp i lvl.

Samle opp så du kan utvikle flere Pokémons (samle candy for evolving). Så aktiverer du et Lucky egg før sj begynner å evolve alle du har samlet, da får du masse ekstra XP og går fortere opp i lvl.
Thanks :) har fått samlet ett par stk. Men går traust så lenge jeg er innendørs...

*klipp* skrev i feil pokemon go gruppe :smiley-ashamed008

Vedlegg

• E2B5F4BE-8A1E-46C6-B6F0-D2228862B80A.jpeg
    E2B5F4BE-8A1E-46C6-B6F0-D2228862B80A.jpeg
    402 KB · Visninger: 10
Last edited:
Fant ut av "GPS signal not found (11)". Telefonen hadde endret innstiling på posisjonstjenesten til strømsparingsmodus.

Var tøff hun da, aldri sett den før!
Herlig. Aldri sett før. Lov å dele her også!
Ååå, med baby [emoji7]

Hei igjen :) det jeg skrev var at jeg spilte pokemon go for første gang på over 1 år. I mitt første spesial egg fikk jeg denne skjeldne mamma pokemon. Det er vist kun 4 %!sjangse å få den.
Og det syntes jeg var så passende å få den siden den er mor med baby, og jeg er mor med baby og går rundt å «jakter» med min lille sidekick:love017
Slik som kangaskahn gjør. Alltid med babyen sin hehe.
Trodde jeg skrev innlegget i pokemon go på generelt, så ikke før etterpå at jeg hadde skrever i termin gruppa deres :smiley-ashamed008

Back
Topp