Pokemon GO

Det ble plutselig fint vær ute, så jeg tok med meg mellomste på raid - og vi vant! Fikk en merkelig skrue jeg ikke hadde fra før. Artig var det. Fikk ikke til å sette igjen en pokemon da, men satser på at det går en annen gang.

Kan ikke sette igjen mens det pågår raid [emoji4]

Er jammen litt snurt over at jeg gikk glipp av det raidet tidligere. Var rødt egg med to hoder, så hadde nok klart det!

Noe for dere?

.... Opplastingen feilet... Så da var jo posten noe overflødig
Nå funka det! [emoji108]
45fb8e230362fcefa39968c2bebdf73e.jpg

Bedre sent enn aldri, i dag fikk jeg tatt over min første gym! :D
Blir spennende å se hvor lenge mitt ensomme monster står der før de gule og blå kommer igjen. :p
Var for øvrig en stusselig mengde gaver som kom i dag. Vi fikk to gaver på i hvert fall 10 snurr fordelt på alle stoppene.

Bedre sent enn aldri, i dag fikk jeg tatt over min første gym! :D
Blir spennende å se hvor lenge mitt ensomme monster står der før de gule og blå kommer igjen. :p
Var for øvrig en stusselig mengde gaver som kom i dag. Vi fikk to gaver på i hvert fall 10 snurr fordelt på alle stoppene.

Ja, jeg har spunnet mange stop i dag og fått kun to gaver ...

Da er det ikke bare her, altså. Har jo stort sett fått én hvert snurr, så det var litt uvant.

Må være en glitch i spillet? Skal ikke være sånn. Jeg skal høre på Discord om noen vet noe.

Jaujau... jeg skjønte sånn ca ingenting av de to setningene der, men u fix!! [emoji1303][emoji23][emoji1303]

Glitch er i følge min sønn en «bug» eller «hang up» om du vil. Svikt altså.

Discord er et forum som brukes mye til aktive Pokemon-spillere. Eller «chattetjeneste» om du vil. Med flere hashtagger for ulike steder; her i byen er det delt inn i bydeler og ulike typer raids, rare spawns osv. Så kan man følge med og se hvor folk evt samles for å fighte i er raid eller man får tips om hvor sjeldne Pokémons spawner akkurat nå, hvor man kan få månedens spesielle field research, hvilken pokemon som ble til Ditto hvor og når, ex-raidpass, byttetjeneste osv. Veldig greit. Er i en lokal gruppe for Kr.sand og omegn, og deg er utrolig mange proffe spillere som gir meg masse tips. Lærer noe nytt hver dag!

Det kan hende. Men så er det - er glitchen at det har kommet få nå, eller at det har vært veldig mange tidligere. :p

Sant. Sant. Ellers ble jo spillet oppdatert i dag, appen min i alle fall, så om det kan være noe der? Dog, når jeg tenker meg om så oppdaterte jeg ikke før tur to, og jeg fikk ikke noe mer på tur en.

Glitch er i følge min sønn en «bug» eller «hang up» om du vil. Svikt altså.

Discord er et forum som brukes mye til aktive Pokemon-spillere. Eller «chattetjeneste» om du vil. Med flere hashtagger for ulike steder; her i byen er det delt inn i bydeler og ulike typer raids, rare spawns osv. Så kan man følge med og se hvor folk evt samles for å fighte i er raid eller man får tips om hvor sjeldne Pokémons spawner akkurat nå, hvor man kan få månedens spesielle field research, hvilken pokemon som ble til Ditto hvor og når, ex-raidpass, byttetjeneste osv. Veldig greit. Er i en lokal gruppe for Kr.sand og omegn, og deg er utrolig mange proffe spillere som gir meg masse tips. Lærer noe nytt hver dag!

Takker for oppklaring! [emoji4]

Sant. Sant. Ellers ble jo spillet oppdatert i dag, appen min i alle fall, så om det kan være noe der? Dog, når jeg tenker meg om så oppdaterte jeg ikke før tur to, og jeg fikk ikke noe mer på tur en.
Mitt ble oppdatert for noen dager siden, har ikke fått noe beskjed om å oppdatere igjen i dag. Det oppførte seg likt både før og etter.
Får ta en tur igjen i morgen og sjekke hvis ikke vi plutselig må avgårde i løpet av natten.

Mitt ble oppdatert for noen dager siden, har ikke fått noe beskjed om å oppdatere igjen i dag. Det oppførte seg likt både før og etter.
Får ta en tur igjen i morgen og sjekke hvis ikke vi plutselig må avgårde i løpet av natten.

Jeg tror bror (muligens dessverre) har rett i 18. august jeg ...:p Neida, men det er jo litt vittig du plutselig er 4 dager på overtid, så mye og lenge som bolla di har lekt luremus!

Back
Topp