Pokemon Go

Har en gym rett utenfor vinduet på jobb, og en 50 m unna.
Begge kommer til å få en Suicune raid samtidig om ikke så lenge.
Lyrer på om det kommer noen hit...

Så heldig[emoji1] Skulle ønske jeg hadde gym i nærheten nå også. Hvis du går inn med en gang den begynner så ser du om det er noen der. Vet ikke hvor mange man bør være for å klare den jeg? 6-7 om man er over lvl 30 og har noen bra pokemon kanskje?[emoji4]

Så heldig[emoji1] Skulle ønske jeg hadde gym i nærheten nå også. Hvis du går inn med en gang den begynner så ser du om det er noen der. Vet ikke hvor mange man bør være for å klare den jeg? 6-7 om man er over lvl 30 og har noen bra pokemon kanskje?[emoji4]
Man kan klare den med 5 tror jeg.
Vi er 2 her og håper det kommer flere
Jeg vet hvordan jeg ser om noen er inne.

Det kom ingen så fikk ikke tatt dem :(

Fikk endelig rotet meg til å bli med på raud, hvor Suicine ble med hjem :)

Og endelig fått nok dratini-candies til å få evolva til en Dragonite :D

Jeg har prøvd meg på 3 raid. Fått 2:)
Sist helg var det mewtwo raid her, men jeg hadde ikke invite:( Det var så utrolig kjedelig.

Jeg har prøvd meg på 3 raid. Fått 2:)
Sist helg var det mewtwo raid her, men jeg hadde ikke invite:( Det var så utrolig kjedelig.
Ja, så det vsr postet om det på en av gruppene på fb. Har mer lyst på mew, jeg [emoji14] lurer på når han dukker opp

Litt off topic, men har dere vært borti forsvinnende pokestops og gyms? For en uke siden dukket det opp en av hver oppi bakken hvor vi bor; vi jublet :) men etter sist oppdatering forsvant de begge.. why? :/

Litt off topic, men har dere vært borti forsvinnende pokestops og gyms? For en uke siden dukket det opp en av hver oppi bakken hvor vi bor; vi jublet :) men etter sist oppdatering forsvant de begge.. why? :/

Jeg fikk en gym rett ved der jeg bor, men den var der i 8 dager så ble den borte:(

Back
Topp