Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi oi.
Se hva jeg fikk i dag![emoji1]
Er dere klare for ett par nye gen3 ghostpokemon i kveld da?[emoji106]
Oi oi oi.
På Raid eller fanget?
Lenge siden jeg har vært i raid, men spiller litt nesten hver dag siden jeg går til og fra jobb. Åssen slengt ut? Sjekka at klokka på tlf er korrekt?Ikke spilt på flere uker vi.... Storebror har heller ikke spurt om vi kan.
Jeg gidder ikke i tilfelle jeg bare blir slengt ut av raids. Det er jeg møkkalei.
Ja, sjekket et par ganger på raid, fått hjelp også. Sjekket med den linken lenger opp her og, er ikke 1 sekund feil en gang...Lenge siden jeg har vært i raid, men spiller litt nesten hver dag siden jeg går til og fra jobb. Åssen slengt ut? Sjekka at klokka på tlf er korrekt?
Æsj det er kjipt :-/ Gikk litt lei av raid, så har gått glipp av de for september og oktoberJa, sjekket et par ganger på raid, fått hjelp også. Sjekket med den linken lenger opp her og, er ikke 1 sekund feil en gang...
Vi tok duskull borti veien her i kveld.Har dere fått noen av de nye i dag?
Jeg har fått disse 4
Ja det er kjipt...Æsj det er kjipt :-/ Gikk litt lei av raid, så har gått glipp av de for september og oktober
Ikke mye spilling på meg for tiden desverre.
Og guttungen sløste bort all dataen sin en uke inn i oktober (sørget ikke for å få wifi-koden hos mine foreldre og brukte likevel mobilen på en måte som suger data. Han har lite data men det holder vanligvis) så nå får han ikke spille halloween-event før 1.11
Synes de er litt morsomme jeg da [emoji14]Jeg synes det er driiitkjedelig med de 3 nye monsterne. De er stygge, ekle, kjedelige [emoji14] Liker dem ikke i det hele tatt. Skjer med at kvaliteten på monsterne synker, gikk tom for idéer da de laget gen3? [emoji14]
Jeg liker dog at det er dobbel candy.
Synes de er litt morsomme jeg da [emoji14]
Har dog ikke fårr noen som er gode nok til å utvikle til de to siste
Til 2.11 mener jeg p ha lest?Men er det fortsatt event da?