Pokemon Go

703297238e68349152eec57224feba21.png

Se hva jeg fikk i dag![emoji1]
Er dere klare for ett par nye gen3 ghostpokemon i kveld da?[emoji106]

Fikk en ny i går kveld :) Husker ikke hva den heter :)

Ikke spilt på flere uker vi.... Storebror har heller ikke spurt om vi kan.

Jeg gidder ikke i tilfelle jeg bare blir slengt ut av raids. Det er jeg møkkalei.

Ikke spilt på flere uker vi.... Storebror har heller ikke spurt om vi kan.

Jeg gidder ikke i tilfelle jeg bare blir slengt ut av raids. Det er jeg møkkalei.
Lenge siden jeg har vært i raid, men spiller litt nesten hver dag siden jeg går til og fra jobb. Åssen slengt ut? Sjekka at klokka på tlf er korrekt?

Ikke mye spilling på meg for tiden desverre.

Og guttungen sløste bort all dataen sin en uke inn i oktober (sørget ikke for å få wifi-koden hos mine foreldre og brukte likevel mobilen på en måte som suger data. Han har lite data men det holder vanligvis) så nå får han ikke spille halloween-event før 1.11

Men er det fortsatt event da?
Ikke mye spilling på meg for tiden desverre.

Og guttungen sløste bort all dataen sin en uke inn i oktober (sørget ikke for å få wifi-koden hos mine foreldre og brukte likevel mobilen på en måte som suger data. Han har lite data men det holder vanligvis) så nå får han ikke spille halloween-event før 1.11

Jeg synes det er driiitkjedelig med de 3 nye monsterne. De er stygge, ekle, kjedelige :p Liker dem ikke i det hele tatt. Skjer med at kvaliteten på monsterne synker, gikk tom for idéer da de laget gen3? :P

Jeg liker dog at det er dobbel candy.

Jeg synes det er driiitkjedelig med de 3 nye monsterne. De er stygge, ekle, kjedelige [emoji14] Liker dem ikke i det hele tatt. Skjer med at kvaliteten på monsterne synker, gikk tom for idéer da de laget gen3? [emoji14]

Jeg liker dog at det er dobbel candy.
Synes de er litt morsomme jeg da [emoji14]
Har dog ikke fårr noen som er gode nok til å utvikle til de to siste

Jeg ligger på et hotellrom og ser tusen stop når jeg ser meg rundt. Og når ikke et eneste et fra rommet. Og er stuck på hotellet til jeg reiser til flyplassen i morgen

Men bør vel få tatt noe på Gardermoen i moegen...

Back
Topp