Pokemon Go

Se hva jeg har fanget [emoji4]
56f4436a88bdd61d4482bd79f02909a1.jpg

Grattis[emoji1][emoji108]

For første gang siden jeg begynte å spille, er jeg "fri" for stardust! :eek:
Pleide aldri å drive noe særlig med å powre pokemonene, men har blitt en del av det i det siste. Tyrannitar og eeveelution-ene tok det siste i dag. :p Merker at med raidene og det nye gymsystemet har det blitt viktigere å ha sterke pokemon av en bestemt type, enn det var før.

Nå syns jeg de Pokémon spillende ungene som fremdeles har skoleferie på Kløfta skal våkne snart slik at jeg kan få tilbake min Gyarados [emoji14]

Hehehe, jeg har en raichu som har stått på gym i sånn 4-5 dager nå! Hjertet er helt tomt, men noen må sparke den ut altså. Skulle vært en måte å få dem hjem om det går for lang tid.

Hehehe, jeg har en raichu som har stått på gym i sånn 4-5 dager nå! Hjertet er helt tomt, men noen må sparke den ut altså. Skulle vært en måte å få dem hjem om det går for lang tid.
Den gymmen pleier å være blå (Jeg er rød), og jeg har sett mange 12-15 åringer i området som spiller.
Regner med jeg blir kastet ut når de våkner.
Har stått 16 timer nå

Kanskje man bør opprette en bruker på et annet lag for å sparke seg selv ut [emoji14]

Den gymmen pleier å være blå (Jeg er rød), og jeg har sett mange 12-15 åringer i området som spiller.
Har stått 16 timer nå

Kanskje man bør opprette en bruker på et annet lag for å sparke seg selv ut [emoji14]
Jeg vurderer sterkt å anbefale eldstemann å velge et annet lag enn meg når han nå snart får telefon, så kan vi slå ut hverandre... Raid kan vi ta sammen likevel.

Har stått 16 timer nå

Som rød i Oslo er det ingen problemer. Var på ferie i Bergen i sommer. Var jo knapt en gym vi kunne ta! Rødt overalt. Tipper Brann har skylden. Etter første smellen med en Pokémon stående i flere dager la vi kun igjen søte små med lav CP...

Som rød i Oslo er det ingen problemer. Var på ferie i Bergen i sommer. Var jo knapt en gym vi kunne ta! Rødt overalt. Tipper Brann har skylden. Etter første smellen med en Pokémon stående i flere dager la vi kun igjen søte små med lav CP...
Men den står ikke i Oslo.
Den står på Kløfta [emoji14]

Har en Dragonite som står i Oslo, men den har bare stått 1,5 timer...

Noen som vet hva som stod på en beskjed fra niantic i dag?
Jeg trykket på varselet, men kom aldri opp noe...

Jeg fikk en i går om at det skulle være nye pokemon å finne i parkene nær meg. De flytter på nestene annenhver uke, men det har jeg aldri merket noe til.

Da kom den tilbake til meg [emoji4]

Min står enda. har fått sølv-badge på den gymmen nå pga det. :p
Er jo sånn sett en fordel at de står en stund, for jeg tror man får en del fordel av å ha gull-badge på gymmene. I alle fall når man spinner der, og om man gjør det første gang for dagen. Kanskje også etter raid, flere baller eller sånt?

Back
Topp