Se hva jeg har fanget [emoji4]
![]()
Grattis[emoji1][emoji108]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se hva jeg har fanget [emoji4]
![]()
Hehe..Typisk at når jeg måtte løpe til gaten i går, så poppet det som aldri før :O
![]()
Nei, det var i Berlin [emoji14]Hehe..
Er der ikke typisk.
Gardermoen?
Nå syns jeg de Pokémon spillende ungene som fremdeles har skoleferie på Kløfta skal våkne snart slik at jeg kan få tilbake min Gyarados [emoji14]
Den gymmen pleier å være blå (Jeg er rød), og jeg har sett mange 12-15 åringer i området som spiller.Hehehe, jeg har en raichu som har stått på gym i sånn 4-5 dager nå! Hjertet er helt tomt, men noen må sparke den ut altså. Skulle vært en måte å få dem hjem om det går for lang tid.
Hihi, jeg og storebror har hver vår som har stått i 20 timer nå, for første gang har vi opplevd at det har stått så lenge.Nå syns jeg de Pokémon spillende ungene som fremdeles har skoleferie på Kløfta skal våkne snart slik at jeg kan få tilbake min Gyarados [emoji14]
Jeg vurderer sterkt å anbefale eldstemann å velge et annet lag enn meg når han nå snart får telefon, så kan vi slå ut hverandre... Raid kan vi ta sammen likevel.Den gymmen pleier å være blå (Jeg er rød), og jeg har sett mange 12-15 åringer i området som spiller.
Regner med jeg blir kastet ut når de våkner.
Har stått 16 timer nå
Kanskje man bør opprette en bruker på et annet lag for å sparke seg selv ut [emoji14]
Som rød i Oslo er det ingen problemer. Var på ferie i Bergen i sommer. Var jo knapt en gym vi kunne ta! Rødt overalt. Tipper Brann har skylden. Etter første smellen med en Pokémon stående i flere dager la vi kun igjen søte små med lav CP...Den gymmen pleier å være blå (Jeg er rød), og jeg har sett mange 12-15 åringer i området som spiller.
Regner med jeg blir kastet ut når de våkner.
Har stått 16 timer nå
Kanskje man bør opprette en bruker på et annet lag for å sparke seg selv ut [emoji14]
Men den står ikke i Oslo.Som rød i Oslo er det ingen problemer. Var på ferie i Bergen i sommer. Var jo knapt en gym vi kunne ta! Rødt overalt. Tipper Brann har skylden. Etter første smellen med en Pokémon stående i flere dager la vi kun igjen søte små med lav CP...
De forsvinner raskt hos meg også.Noen som vet hva som stod på en beskjed fra niantic i dag?
Jeg trykket på varselet, men kom aldri opp noe...
Noen som vet hva som stod på en beskjed fra niantic i dag?
Jeg trykket på varselet, men kom aldri opp noe...
De forsvinner raskt hos meg også.
Tror det stod at jeg nærmer med 7 dager strike så stå på i dag.
Den i går tror jeg det stod noe om at det snart kom mange Pokémon rundt meg..
Da kom den tilbake til meg [emoji4]