Pokemon Go

Ja, jeg vet [emoji28] har gode venner som er både gul og blå (høres ut som jeg har slått dem den [emoji23][emoji23]) jeg spilte Pokémon da det først kom ut på gameboy for en.. 12-13 år siden? Da husker jeg at Ash var rød! Så da valgte jeg det selv nå [emoji1]
Haha gul og blå!!!

Vi var en gjeng som begynte ca samtidig, så når førstemann valgte blå så hermet vi andre [emoji6] så ikke valgt selv.

Sku ønske jeg var gul for er mest blå og noen røde gymmer hos oss.

Fant akkurat gamle Gameboyen min i flytteprosess - har både gul og rød.

Valgte dog blått lag, liker fargen [emoji28]

Jeg også hadde blå! Derfor valgte jeg squirtle som starter [emoji28] jeg også har gameboy og spillet ennå.. men vet ikke hvor [emoji45] er nok hos foreldrene mine, men de har flyttet fra barndomshjemmet, så aner ikke hvor det er blitt av [emoji22]

Hihi, jeg har til og med kjøpt det røde pluss en gameboy til på nett, så jeg kan prøve å samle alle [emoji23]
Så kan vesla og jeg spille sammen om noen år [emoji16]

Fikk endelig denne nå istad når jeg var ute på trilletur [emoji4]
6aaf8fd1783b23536b05a68161b80d13.png

Føles dritgøy å jobbe for å ikke miste streaken, og så får jeg min femte sun stone...
c25f02352806962119300092ef021f55.png

Haha gul og blå!!!

Vi var en gjeng som begynte ca samtidig, så når førstemann valgte blå så hermet vi andre [emoji6] så ikke valgt selv.

Sku ønske jeg var gul for er mest blå og noen røde gymmer hos oss.
Hehe [emoji38] ja, det er lett for at man velger det de andre velger [emoji16] men jeg kjente ingen som spilte akkurat da det kom ut, så valgte selv [emoji4] veldig gøy at man blir kjent med nye folk gjennom spillet også [emoji3]

Hehe [emoji38] ja, det er lett for at man velger det de andre velger [emoji16] men jeg kjente ingen som spilte akkurat da det kom ut, så valgte selv [emoji4] veldig gøy at man blir kjent med nye folk gjennom spillet også [emoji3]
Helt enig! Har flere fine opplevelser.

En gang så kjempet jeg i en gym for å få plass til min og når det nærma seg så kom noen å kjempet ned igjen. Spurte om de kunne vente til jeg fikk satt inn slik at jeg kunne hente gull i butikken. Ingen problem. Stod å prata mens jeg begynte å kjempe opp igjen. Satt i en svekling og fikk henta [emoji4] Tror de fleste vil gjøre det samme.

Helt enig! Har flere fine opplevelser.

En gang så kjempet jeg i en gym for å få plass til min og når det nærma seg så kom noen å kjempet ned igjen. Spurte om de kunne vente til jeg fikk satt inn slik at jeg kunne hente gull i butikken. Ingen problem. Stod å prata mens jeg begynte å kjempe opp igjen. Satt i en svekling og fikk henta [emoji4] Tror de fleste vil gjøre det samme.
Så koselig [emoji2] jeg flyttet langt hjemmefra og kjente ingen, men fikk låne en hest 2 dager i uken. Hørte at noen av de andre i stallen spilte, så da tok jeg kontakt. Vi ble venner og dro rundt for å ta gymer og på jakt [emoji38] sååå glad for det!

Last edited:
Kjenner ingen her som spiller jeg
De guttungene som kom fra et annet lag den gangen min sønn lånte min mobil og faktisk klarte å slå ut en gym, før den der lille tiden med reservert for den spilleren ble innført, og knabbet gymmen rett foran oss mens grafikken enda gikk hos ham bare gliste og lo, ikke noe vennlig "dere klarer jo ta den fra ham etter han har har fått oppleve å ta den og hente gull" der nei. De var tre og han hadde nettopp brukt alle vøre gode på å ta ut en relativt sterk gym så han klarte ikke ta den etter dem. Som uansett hang i området og hoverte

De guttungene som kom fra et annet lag den gangen min sønn lånte min mobil og faktisk klarte å slå ut en gym, før den der lille tiden med reservert for den spilleren ble innført, og knabbet gymmen rett foran oss mens grafikken enda gikk hos ham bare gliste og lo, ikke noe vennlig "dere klarer jo ta den fra ham etter han har har fått oppleve å ta den og hente gull" der nei. De var tre og han hadde nettopp brukt alle vøre gode på å ta ut en relativt sterk gym så han klarte ikke ta den etter dem. Som uansett hang i området og hoverte
Fyfader... det var dårlig gjort!
Har hørt om snipere og det er en uting som heldigvis de fleste holder seg for god for!

Så utrolig smålig...

Så utrolig smålig...

Ja, men gutter på 10-11 år er ikke alltid så..... fair play. I etertid er det jo innført en greie om at noen ekunder er det forbeholdt den om tok ut gymmen å overta den, det synes jeg er fint.

Back
Topp