Pokemon Go

Trainers,

We’re celebrating two amazing milestones—Pokémon GO’s one-year anniversary and 750 million global downloads—and you’re invited to join in on the fun! Over the next few months, we’re hosting real-world and in-game events planned alongside some very exciting new features that will get you outside exploring the world with family and friends. Get ready for an action-packed couple of months!

To kick things off, we will be hosting the Solstice Event starting on June 13, 2017. This in-game event will feature Fire-type and Ice-type Pokémon, huge XP bonuses for throwing Poké Balls accurately, and discounted Lucky Eggs in the in-game shop. Soon thereafter, you can look forward to a new update focused on collaborative group gameplay features that will get you playing Pokémon GO in fun new ways. In preparation for these exciting features, we’ll be temporarily disabling Gyms for a short period of time.
Litt lenge siden jeg skrev dette...
Noen som kan legge ut noe om denne eventen?

Jeg tror ikke jeg har fått mail om eventen da, og ikke har det kommet opp noe på appen heller?

Jeg har fått mail og push.

Eller, mulig ikke mail, mulig det var fb, jeg følger den offisielle siden

Fikk et sånt varsel opp nå, men ikke inne på appen slik vi har fått før

Ikke inne på appen nei

Jeg har fått det opp inne på spillet :)
Også følger jeg de på Facebook og får med meg ting derifra[emoji108] Følger også Trainertips på youtube[emoji1][emoji851]

Oppe i 85 cyndaquil-candy, men enda ikke fått noen som er bra nok til at jeg vil utvikle dem. Ikke fått noen som får topp appraise, eller har gode angrep. Samme gjelder egentlig chicorita også, og squirtle og charmander. Har en squirtle med best appraise, men dårlig angrep. Vil jo ha gode startere selv om de ikke er de beste pokemonene akkurat. :p

Ikke fått noen jeg vil utvikle jeg heller, men ikke fått gått meg en skikkelig tur og fanget heller. Tatt noe da, kjekt det.

I dag flrst fikk jeg mail om eventet [emoji849]

Har hatt en utviklingsrunde i dag, og tror at jeg i morgen smeller til med alle 10k-eggene, selv om jeg har bare 7, siden vi får ekstra for å klekke egg under eventet. Har fått masse poeng disse dagene da, siden man får så mye for å fabge. Og kjøpt et sett med lucky egg da.

Mine nye:
a44685c5f2f0114155d3ae0e08fb201d.png

a3b623da3e731a6c2d87d2b3d3fdab95.png

6277085bf36ccaf8950669d620c3c338.png

a166f5b215009838e6123b47cc4007e6.png

Fikk en ganske bra typhlosion, tror jeg. Angrepene endres jo når man utvikler, det hadde jeg glemt. Så denne fikk jo et bedre, og den har max appraise og angrep. Men gressangrep på ildpokemon? Jaja :p

Håpe enda på fler charmander da, bare funnet 5 så langt. Og ingen gode.

Jeg er på en liten helgetur denne helgen da mannen skulle noe jobbrelatert. Da slang jeg meg med ( gratis hotell sier man ikke nei til ) så nå rusler jeg rundt i ny by med pokemon[emoji28][emoji295]️

Jeg er på en liten helgetur denne helgen da mannen skulle noe jobbrelatert. Da slang jeg meg med ( gratis hotell sier man ikke nei til ) så nå rusler jeg rundt i ny by med pokemon[emoji28][emoji295]️

Gøy det da, finner du noe bra?

Ble igjen improvisert kveldstur med moren min - jeg som skulle fylle opp baggen med items, er nå lavere enn når jeg startet..

Ble igjen improvisert kveldstur med moren min - jeg som skulle fylle opp baggen med items, er nå lavere enn når jeg startet..

Jeg har kjøpt pokeballer to ganger under eventet, for jeg har ikke vært i byen. [emoji849]

Jeg har kjøpt pokeballer to ganger under eventet, for jeg har ikke vært i byen. [emoji849]
Ja, har vært fristet til det og. Burde bare finne sted med stops og bare spinne, men er så mye xp å hente...

Ja, har vært fristet til det og. Burde bare finne sted med stops og bare spinne, men er så mye xp å hente...

Jeg tenker som så at jeg hadde glatt brukt mer penger enn det på en tur til byen likevel, både i bensin for å dra dit, og sikkert noe mat og drikke. :p

Men ja, merker definitivt opprykk på xp! Har 8 10k-egg til klekking nå, skal bruke lucky egg når de klekker. :)

Når man får sun stone nr 6... [emoji58]
Mangler enda en steel coat (og kan god5 bruke to), og treger to kings rock, har pokemonene klare til utvikling og alt. [emoji849]

Back
Topp