Kom noen ukvemsord for å si det sånn! [emoji6]Åh, vil også finne! Frustrerende når strømmen svikter.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom noen ukvemsord for å si det sånn! [emoji6]Åh, vil også finne! Frustrerende når strømmen svikter.![]()
Så bra oh dear!
Jeg mangle forsatt tre av "babyene" så misunner deg litt [emoji23]
Mye smoochum det går i hos meg også. Omtrent bare den jeg går av de babyene. Like skufgende hver gang, hehe [emoji4]Driver og får de samme om igjen og om igjen, så gøy med noe nytthar vel klekket tre-fire cleffa og tre smoochum.
![]()
Mye smoochum det går i hos meg også. Omtrent bare den jeg går av de babyene. Like skufgende hver gang, hehe [emoji4]
Jeg har mange av alle babyene men bare en av smoochumtror du det kan være avhengig av hvor man finner egg?
Jeg såg en youtube film med en som tømte alle eggene sine før han hentet nye egg fra de samme 5-6 pokestopp nær et kjent executenest. Alle eggene han klekte etterpå var forskjellig. Ingen av de var egxecute...Jeg har mange av alle babyene men bare en av smoochum [emoji14] tror du det kan være avhengig av hvor man finner egg?
Jeg såg en youtube film med en som tømte alle eggene sine før han hentet nye egg fra de samme 5-6 pokestopp nær et kjent executenest. Alle eggene han klekte etterpå var forskjellig. Ingen av de var egxecute...
Er mulig. Jeg bor i en by så er tilfeldig at jeg ikke har fått de eggene jeg ønsker [emoji4]Har ikke inntrykk av at nest påvirker, men mer at man vil få et utvalg pokemon fra hvert stopp. I dette tilfellet var det jo flere stopp også.![]()
Ska skje noe stort snart, så kan være derfor. Blir spennende å se. Imorgen ska det vistnok komme en uttalelse.Har det blitt endringer i gym og stopp?
Har akkurat sjekket inn på et hotell og det stoppet rett utenfor her er brått en gym.
Ser ikke et stopp i området i det hele tatt.
Og jeg som skulle ha 7 dag i morgen
Har det blitt endringer i gym og stopp?
Har akkurat sjekket inn på et hotell og det stoppet rett utenfor her er brått en gym.
Ene stoppet her ble gym for noen uker siden, og så kom det to nye stopp.Har det blitt endringer i gym og stopp?
Ene stoppet her ble gym for noen uker siden, og så kom det to nye stopp.
Så nå har jeg 4 stop innen en radius på 1 km [emoji13]
Har det blitt endringer i gym og stopp?
Her har ett par stopp blitt gym i stedet.Har det blitt endringer i gym og stopp?