Skjønner ikke hvordan folk får det til! Spart lenge men har bare 5... har gitt opp litt [emoji57] spennende å se hva du får [emoji2] hva håper du på? Noen du mangler?Da var man igang igjen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke hvordan folk får det til! Spart lenge men har bare 5... har gitt opp litt [emoji57] spennende å se hva du får [emoji2] hva håper du på? Noen du mangler?Da var man igang igjen
![]()
Er ikke så veldig mange jeg mangler, men håper jeg får noe jeg ikke har.Skjønner ikke hvordan folk får det til! Spart lenge men har bare 5... har gitt opp litt [emoji57] spennende å se hva du får [emoji2] hva håper du på? Noen du mangler?
Er level 30Oi! Så mange du har! Jeg ligger litt etter, men ikke så galt [emoji4] har en pause fra spillet nå, synes det ble litt kjedelig. Men må spille i alle eventen da [emoji4]
Hvilke lvl er du?
![]()
![]()
Bor du i en by siden du har så mange forskjellige? [emoji4] du har flere enn meg og, selv om jeg er lv 32.Er level 30
Bor ganske landlig ca midt mellom Oslo og Gardermoen.Bor du i en by siden du har så mange forskjellige? [emoji4] du har flere enn meg og, selv om jeg er lv 32.
Et par av de du har kan jeg snaaart utvikle, men er ikke i nærheten å utvikle larvitar.
Skjønner ikke hvordan folk får det til! Spart lenge men har bare 5... har gitt opp litt [emoji57] spennende å se hva du får [emoji2] hva håper du på? Noen du mangler?
Haha. Ja [emoji28] om sånn ca.. aldri? Haha. Har ei venninne som har fått 9 egg 4 ganger [emoji50][emoji44] how?Sparet en stund. Har.... TO. Går trolig lei og klekker dem før jeg har ni. Sånn en gang neste sommer![]()
Går hun mye tur kanskje? Sjekk om hun har gått lengre enn deg. Er jo en sånn medalje du kan finne det ut på [emoji4]Haha. Ja [emoji28] om sånn ca.. aldri? Haha. Har ei venninne som har fått 9 egg 4 ganger [emoji50][emoji44] how?
Oooh jeg har akkurat fått gullmedalje i km [emoji38] nei.. får ikke sett siden vi bor 7timer unna, men kan jo spørre på messenger.. skal se om jeg orker det etterhvert [emoji28] hvilke team er du?Går hun mye tur kanskje? Sjekk om hun har gått lengre enn deg. Er jo en sånn medalje du kan finne det ut på [emoji4]
Gratis!!!Oooh jeg har akkurat fått gullmedalje i km [emoji38] nei.. får ikke sett siden vi bor 7timer unna, men kan jo spørre på messenger.. skal se om jeg orker det etterhvert [emoji28] hvilke team er du?
Hihi.. jeg er [emoji173]RØD[emoji173] [emoji38][emoji38] de er jo best [emoji23] men blå er jo veldig bra nr.2 da [emoji28][emoji28]Gratis!!!
Jeg er en av blå. Hva med deg? Er du med meg eller mot meg [emoji23]
Hihi.. jeg er [emoji173]RØD[emoji173] [emoji38][emoji38] de er jo best [emoji23] men blå er jo veldig bra nr.2 da [emoji28][emoji28]
Ja, jeg bryr meg ikke så mye om teamene egentlig. er for det meste rød og blå her. [emoji4]Tror det er få røde her, gymmene er aldri røde. Mye gult og blått.![]()
Ja, jeg bryr meg ikke så mye om teamene egentlig. er for det meste rød og blå her. [emoji4]
Ja. Egentlig så spiller jeg ikke så mye nå. Tatt en pause kanskje, men må få med meg alle events alikevel [emoji38]Kjedelig om alle er samme team da. Da blir gymmen full, og litt ubrukelig.
[emoji23][emoji23][emoji23] blå er best, ingen protest!!! [emoji6]Hihi.. jeg er [emoji173]RØD[emoji173] [emoji38][emoji38] de er jo best [emoji23] men blå er jo veldig bra nr.2 da [emoji28][emoji28]
Ja, jeg vet [emoji28] har gode venner som er både gul og blå (høres ut som jeg har slått dem den [emoji23][emoji23]) jeg spilte Pokémon da det først kom ut på gameboy for en.. 12-13 år siden? Da husker jeg at Ash var rød! Så da valgte jeg det selv nå [emoji1][emoji23][emoji23][emoji23] blå er best, ingen protest!!! [emoji6]
Neida. Bare morsomt med de forskjellige lagene.
Ja, jeg vet [emoji28] har gode venner som er både gul og blå (høres ut som jeg har slått dem den [emoji23][emoji23]) jeg spilte Pokémon da det først kom ut på gameboy for en.. 12-13 år siden? Da husker jeg at Ash var rød! Så da valgte jeg det selv nå [emoji1]
Jeg også hadde blå! Derfor valgte jeg squirtle som starter [emoji28] jeg også har gameboy og spillet ennå.. men vet ikke hvor [emoji45] er nok hos foreldrene mine, men de har flyttet fra barndomshjemmet, så aner ikke hvor det er blitt av [emoji22]Jeg hadde pokemon blå, kanskje derfor jeg valgte det [emoji6]
Eller, jeg har jo gameboyen og spillet enda [emoji849][emoji16]