Pokemon Go

Da var man igang igjen
2b41e1740888ba7c4db9ae4b1a1ce5c9.jpg
Skjønner ikke hvordan folk får det til! Spart lenge men har bare 5... har gitt opp litt [emoji57] spennende å se hva du får [emoji2] hva håper du på? Noen du mangler?

Oi! Så mange du har! Jeg ligger litt etter, men ikke så galt [emoji4] har en pause fra spillet nå, synes det ble litt kjedelig. Men må spille i alle eventen da [emoji4]
Hvilke lvl er du?
7c48151fd50327acd62e024dbeaf83e3.jpg

28aeaae15ee7d7cd1293d7d23a9b6fb7.jpg

Skjønner ikke hvordan folk får det til! Spart lenge men har bare 5... har gitt opp litt [emoji57] spennende å se hva du får [emoji2] hva håper du på? Noen du mangler?

Sparet en stund. Har.... TO. Går trolig lei og klekker dem før jeg har ni. Sånn en gang neste sommer :P

Går hun mye tur kanskje? Sjekk om hun har gått lengre enn deg. Er jo en sånn medalje du kan finne det ut på [emoji4]
Oooh jeg har akkurat fått gullmedalje i km [emoji38] nei.. får ikke sett siden vi bor 7timer unna, men kan jo spørre på messenger.. skal se om jeg orker det etterhvert [emoji28] hvilke team er du?

Oooh jeg har akkurat fått gullmedalje i km [emoji38] nei.. får ikke sett siden vi bor 7timer unna, men kan jo spørre på messenger.. skal se om jeg orker det etterhvert [emoji28] hvilke team er du?
Gratis!!!

Jeg er en av blå. Hva med deg? Er du med meg eller mot meg [emoji23]

Hihi.. jeg er [emoji173]RØD[emoji173] [emoji38][emoji38] de er jo best [emoji23] men blå er jo veldig bra nr.2 da [emoji28][emoji28]

Tror det er få røde her, gymmene er aldri røde. Mye gult og blått. :)

[emoji23][emoji23][emoji23] blå er best, ingen protest!!! [emoji6]

Neida. Bare morsomt med de forskjellige lagene.
Ja, jeg vet [emoji28] har gode venner som er både gul og blå (høres ut som jeg har slått dem den [emoji23][emoji23]) jeg spilte Pokémon da det først kom ut på gameboy for en.. 12-13 år siden? Da husker jeg at Ash var rød! Så da valgte jeg det selv nå [emoji1]

Ja, jeg vet [emoji28] har gode venner som er både gul og blå (høres ut som jeg har slått dem den [emoji23][emoji23]) jeg spilte Pokémon da det først kom ut på gameboy for en.. 12-13 år siden? Da husker jeg at Ash var rød! Så da valgte jeg det selv nå [emoji1]

Jeg hadde pokemon blå, kanskje derfor jeg valgte det [emoji6]

Eller, jeg har jo gameboyen og spillet enda [emoji849][emoji16]

Jeg hadde pokemon blå, kanskje derfor jeg valgte det [emoji6]

Eller, jeg har jo gameboyen og spillet enda [emoji849][emoji16]
Jeg også hadde blå! Derfor valgte jeg squirtle som starter [emoji28] jeg også har gameboy og spillet ennå.. men vet ikke hvor [emoji45] er nok hos foreldrene mine, men de har flyttet fra barndomshjemmet, så aner ikke hvor det er blitt av [emoji22]

Back
Topp