Pokemon Go

Jeg har ikke fått en eneste, men i gen 4 kan man utvikle til togekiss, og det krever vel 100 candy da sikkert, så tenker det kan være lurt å spare opp noen candy. :p

Ja der sier du noe. Jeg får heller spare på candy'en så jeg er klar til det :)

Nå fikk jeg akkurat en dragonite hjemme!:) I dag er dagen for ferdig utviklet pokemon tydligvis[emoji28][emoji108]
Rått! Jeg har ikke vært på farten. Fem min lp butikken så fikk snurret stoppet (og fikk et ti km egg!) og fange en rattata, liksom... Boooring

b33d97d823eeab81a611821a6f8076bc.jpg

Fikk denne som trøst at bussen var teit. Bussjåføren hadde ikke byttet navn på ruta så den for ifra oss før vi skjønte at det var vår buss. Så måtte vente på neste buss.... og der dukker Snorlax opp!

Fikk denne som trøst at bussen var teit. Bussjåføren hadde ikke byttet navn på ruta så den for ifra oss før vi skjønte at det var vår buss. Så måtte vente på neste buss.... og der dukker Snorlax opp!

Åh haha jeg blir sååå misunnelig !! HAn er min favoritt å jeg har ikke sett snurten av han siden jeg begynte å spille for et år siden!! HVOR i alle dager er han å finne???

Føles mindre ille å måtte vente da ja :)

Åh haha jeg blir sååå misunnelig !! HAn er min favoritt å jeg har ikke sett snurten av han siden jeg begynte å spille for et år siden!! HVOR i alle dager er han å finne???
Den første fant jeg før det nye trackingsystemet ved hjelp av ca 50 unger som løp hver sin rettning til en av dem fant Snorlax og vi løp ettet... Dette var utenfor Bergen.
Andre fant jeg på kino i Bergen.

Ren flaks hver gang!

847ea7066586a57047d222ca9de672e8.jpg

Min andre mareep. Jeg får de kun når kompisen som jeg går med er uten strøm på tlf [emoji23][emoji23][emoji23]
Første gangen klarte han å skvise ut litt mer strøm og fikk fanget den, men ikke idag!

847ea7066586a57047d222ca9de672e8.jpg

Min andre mareep. Jeg får de kun når kompisen som jeg går med er uten strøm på tlf [emoji23][emoji23][emoji23]
Første gangen klarte han å skvise ut litt mer strøm og fikk fanget den, men ikke idag!

Åh, vil også finne! Frustrerende når strømmen svikter. :p

Back
Topp