Jupp. Tok ikke lang tid før de fikset det [emoji4]Da snakker du om først uken etter gen2 ble sluppet.
Fant den i slutten av april, eller begynnelsen av mai og tok den på første ball
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp. Tok ikke lang tid før de fikset det [emoji4]Da snakker du om først uken etter gen2 ble sluppet.
Fant den i slutten av april, eller begynnelsen av mai og tok den på første ball
Jeg har ikke fått en eneste, men i gen 4 kan man utvikle til togekiss, og det krever vel 100 candy da sikkert, så tenker det kan være lurt å spare opp noen candy.![]()
Rått! Jeg har ikke vært på farten. Fem min lp butikken så fikk snurret stoppet (og fikk et ti km egg!) og fange en rattata, liksom... BoooringNå fikk jeg akkurat en dragonite hjemme!I dag er dagen for ferdig utviklet pokemon tydligvis[emoji28][emoji108]
![]()
Fikk denne som trøst at bussen var teit. Bussjåføren hadde ikke byttet navn på ruta så den for ifra oss før vi skjønte at det var vår buss. Så måtte vente på neste buss.... og der dukker Snorlax opp!
Føles mindre ille å måtte vente da ja![]()
Fikk denne som trøst at bussen var teit. Bussjåføren hadde ikke byttet navn på ruta så den for ifra oss før vi skjønte at det var vår buss. Så måtte vente på neste buss.... og der dukker Snorlax opp!
Den første fant jeg før det nye trackingsystemet ved hjelp av ca 50 unger som løp hver sin rettning til en av dem fant Snorlax og vi løp ettet... Dette var utenfor Bergen.Åh haha jeg blir sååå misunnelig !! HAn er min favoritt å jeg har ikke sett snurten av han siden jeg begynte å spille for et år siden!! HVOR i alle dager er han å finne???
Fått med dere at det blir sommerevent med legendary pokemon? Vet ikke når, men blir spennende!
Om jeg har skjønt rett så kommer det samtidig med et nytt kampsystem.Nei, ikle hørt! Gøy da![]()
Om jeg har skjønt rett så kommer det samtidig med et nytt kampsystem.
Om jeg har skjønt rett så kommer det samtidig med et nytt kampsystem.
Er det bra appraise på den? Egg er jo ofte lovende! [emoji4]Hahaha eeeendelig! Jeg ble helt tullete glad når jeg fikk snorlax i egg.sier kanskje mye om meg. Det er favoritten å har ikke sett snurten av han siden jeg begynte å spille for et år siden
![]()
Vis vedlegget 226514
Er det bra appraise på den? Egg er jo ofte lovende! [emoji4]
Gratulerer!
Vis vedlegget 226508
Så mange, og allikevel ingen pokemon som jeg kan oppgradere :/
![]()
Min andre mareep. Jeg får de kun når kompisen som jeg går med er uten strøm på tlf [emoji23][emoji23][emoji23]
Første gangen klarte han å skvise ut litt mer strøm og fikk fanget den, men ikke idag!