Evolvet med luckyegg og fikk disse to idag. Så nå mangler jeg bare to av de som trenger special item for å evolve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har planer om å gå, med fulladet mobil og nødlader, i to timer i morgen mens mellomste er på førskole på skolen. Levere, gå tur, hente. Går jo også til og fra skolen. Blir bli noen km det
Håper du får klekket noe spennende i egg [emoji4]Jeg har planer om å gå, med fulladet mobil og nødlader, i to timer i morgen mens mellomste er på førskole på skolen. Levere, gå tur, hente. Går jo også til og fra skolen. Blir bli noen km det
Jeg fikk tips om en fra clas Olsson som jeg har og den funker mye bedre enn en del mindre vi har. Men tips, det er faktisk ikke helt likegyldig hvilken ledning man bruker, tro det eller ei. Samme plugg i hver ende av to ulike, men ulik effekt. Den som følger med er bra i kombinasjon med laderenDet vil jeg tro. Må undersøke litt med sånn nødlader da, tenkte å skaffe meg en. Spesielt greit til sommerferien, tenker jeg.![]()
Jeg fikk tips om en fra clas Olsson som jeg har og den funker mye bedre enn en del mindre vi har. Men tips, det er faktisk ikke helt likegyldig hvilken ledning man bruker, tro det eller ei. Samme plugg i hver ende av to ulike, men ulik effekt. Den som følger med er bra i kombinasjon med laderen
Håper det. To og fem km egg da, men lov å håpe.. Byttet buddy idag fra onix til dragonair, se om jeg får utviklet den også etterhvertHåper du får klekket noe spennende i egg [emoji4]
Jeg mener at den lader telefonen mye saktere opp om jeg bruker en annen ledning. Noen av ledningene våre (vi har jo tonnevis av slike) funker bra mens andre lader saktere uten at jeg vet hvorforHva mener du, to ulike men ulik effekt?
Går innom clas i morgen og sjekker da.![]()
Jeg mener at den lader telefonen mye saktere opp om jeg bruker en annen ledning. Noen av ledningene våre (vi har jo tonnevis av slike) funker bra mens andre lader saktere uten at jeg vet hvorfor
Jeg skulle gått mye mer. Regn og dårlig vær+ 1000 andre planer. Så veldig lite fornøyd med turene denne eventen.. har fått litt candy da, men skulle ha mye mere. Har magikarp, så trenger bare gå 250m pr candy under eventen..
Når absolutt ikke noe hjemmefra jeg.Logget på fra sofaen nå og fikk tatt en Onix og tre Geodude![]()