Pokemon Go

637df548296fd5945988a48adc90cd40.jpg

cf46284ebdfc3d2e7aeace156ca61a0e.jpg

Evolvet med luckyegg og fikk disse to idag. Så nå mangler jeg bare to av de som trenger special item for å evolve.

10 km igjen å gå med chansey, så er jeg ferdig! Klekket også enda en phanpy i dag, så da er den klar. Håper å få brukt torsdag til å samle noen candy til andre pokemon da :)

Jeg har planer om å gå, med fulladet mobil og nødlader, i to timer i morgen mens mellomste er på førskole på skolen. Levere, gå tur, hente. Går jo også til og fra skolen. Blir bli noen km det

Jeg har planer om å gå, med fulladet mobil og nødlader, i to timer i morgen mens mellomste er på førskole på skolen. Levere, gå tur, hente. Går jo også til og fra skolen. Blir bli noen km det

Det vil jeg tro. Må undersøke litt med sånn nødlader da, tenkte å skaffe meg en. Spesielt greit til sommerferien, tenker jeg. :)

Det vil jeg tro. Må undersøke litt med sånn nødlader da, tenkte å skaffe meg en. Spesielt greit til sommerferien, tenker jeg. :)
Jeg fikk tips om en fra clas Olsson som jeg har og den funker mye bedre enn en del mindre vi har. Men tips, det er faktisk ikke helt likegyldig hvilken ledning man bruker, tro det eller ei. Samme plugg i hver ende av to ulike, men ulik effekt. Den som følger med er bra i kombinasjon med laderen

Jeg fikk tips om en fra clas Olsson som jeg har og den funker mye bedre enn en del mindre vi har. Men tips, det er faktisk ikke helt likegyldig hvilken ledning man bruker, tro det eller ei. Samme plugg i hver ende av to ulike, men ulik effekt. Den som følger med er bra i kombinasjon med laderen

Hva mener du, to ulike men ulik effekt?
Går innom clas i morgen og sjekker da. :)

Hva mener du, to ulike men ulik effekt?
Går innom clas i morgen og sjekker da. :)
Jeg mener at den lader telefonen mye saktere opp om jeg bruker en annen ledning. Noen av ledningene våre (vi har jo tonnevis av slike) funker bra mens andre lader saktere uten at jeg vet hvorfor

Jeg mener at den lader telefonen mye saktere opp om jeg bruker en annen ledning. Noen av ledningene våre (vi har jo tonnevis av slike) funker bra mens andre lader saktere uten at jeg vet hvorfor

Okey. Ja, det har jeg merket før. Kjøpte en lader på ebay med lang ledning, den var elendig. Men en annen som mannen kjøpte til meg, lader kjempegodt. :)

Det er kombinasjonen av ledningen og det den er tilkoblet som er avgjørende. En stikkontakt med en ledning lader sakte, men en annen ledning i samme lader fort (stikket er en som skal lade fort men altså avhengig av hva som stikkes i den...) men den som lader sakte funker fint på soverommet med en annen stikkontakt, som dog er normal-hastighet ikke sånn superspeed. Rare greier. Men med ledningen fra soverommet lader laderen fra clas så sakte at mobilen går nedover. Med ledningen på kjøkkenet, den raske, går det bedre. Med den medfølgende går det tipp topp.

Jeg har pleid å bytte ledninger i hytt og vær men det har jeg sluttet med...

Jeg skulle gått mye mer. Regn og dårlig vær+ 1000 andre planer. Så veldig lite fornøyd med turene denne eventen.. har fått litt candy da, men skulle ha mye mere. Har magikarp, så trenger bare gå 250m pr candy under eventen..

Jeg har igjen 24 km på mareep så jeg håper jeg får til å gå det ferdig i dag[emoji848] Jeg skal spise frokost nå, så er det bare å komme seg ut. Er knallfint vær[emoji295]️ Heller ingen andre planer i dag, så masse tid til å gå[emoji1][emoji106]

Jeg skulle gått mye mer. Regn og dårlig vær+ 1000 andre planer. Så veldig lite fornøyd med turene denne eventen.. har fått litt candy da, men skulle ha mye mere. Har magikarp, så trenger bare gå 250m pr candy under eventen..

Kjedelig med regn! Her har det dusket litt de siste dagene, men alle turene har vært tørre. I dag regner det mer, er vått og sølete ute. Får se om det ikke blir en medium tur da, sanke noen siste candy. Er egentlig ganske sliten i beina. :p

Jeg burde gått, i alle fall for å ta stop til streak, men.... Tåke og regn, lillemor sover inne...

Back
Topp