Pokemon Go

Men forresten. I en fb gruppe har jeg lært at appen iv go og lignene er regnet som juks og man kan risikere å utestenges i verste fall.

Nei, har veldig flaks som har stopp rett utenfor :) I tillegg er det noen som jobber i byggene på andre siden med alt for mye penger som driver og setter lure på stoppet nesten hver dag [emoji14]
Heldiggris! Her er det et stop i bygda. Nei, to. Men et et på avstengt og utilgjengelig område inne på verftet. En km herfra

En som regnet ut iv, altså liksom det greiene med hvor god en pokemon egentlig er, automatisk.

Gjorde ikke den det med at man tae bilde av pokemonen? Ser ikke helt hvorfor slikt skal være juks da, men men.

Gjorde ikke den det med at man tae bilde av pokemonen? Ser ikke helt hvorfor slikt skal være juks da, men men.
Ikke ta bilde, du logger inn med kontoen din og den regner ut for alle helt automatisk

Det er ikke ønsket fra de som laget spillet og derved regnet som juks.

Ikke ta bilde, du logger inn med kontoen din og den regner ut for alle helt automatisk

Det er ikke ønsket fra de som laget spillet og derved regnet som juks.

Ah, ja det blir kanskje noe annet. Klarer meg uten uansett :)

c01441ff43a8143c790a420399b4518c.png

Se hva jeg våknet til i dag :) Etter 15 ultra så stakk den av[emoji85]

Oi, det var ikke mye.
1% sjanse for å komme over den, eller 1% sjanse for å fange den dersom du prøvde?
På å fange når du har funnet den. Men det var før. De fikset fort opp i det for det var jo så godt som umulig.

Jeg fant en første uka med under 50cp, stakk av selv med razz og ultraball.. Så er blitt bedtydlig lettete å fange [emoji4]

5cc8aba0f48e873fbc46a0e16ebbc5a1.png

Jeg er heldig å har fått fanget 3:) Tok bort den ene da den var så lav i CP, også har jeg evolvet to og kan snart evolve to til[emoji23] Får togepi i egg heeeletiden[emoji85]

På å fange når du har funnet den. Men det var før. De fikset fort opp i det for det var jo så godt som umulig.

Jeg fant en første uka med under 50cp, stakk av selv med razz og ultraball.. Så er blitt bedtydlig lettete å fange [emoji4]
Da snakker du om først uken etter gen2 ble sluppet.
Fant den i slutten av april, eller begynnelsen av mai og tok den på første ball

5cc8aba0f48e873fbc46a0e16ebbc5a1.png

Jeg er heldig å har fått fanget 3:) Tok bort den ene da den var så lav i CP, også har jeg evolvet to og kan snart evolve to til[emoji23] Får togepi i egg heeeletiden[emoji85]

Jeg har ikke fått en eneste, men i gen 4 kan man utvikle til togekiss, og det krever vel 100 candy da sikkert, så tenker det kan være lurt å spare opp noen candy. :p

Back
Topp