Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå som svigermor har dradd hjem satser jeg på en skikkelig god jakt på mandag. Så har jeg desverre mellomste hjemme pga besøksadager på skolen tirsdag og onsdag så noe sånn timeslang tur med vogn utgår litt... Hmm, dårlig timing på denne eventen for meg :-(
Kjedelig når det blir sånn. Får håpe neste klaffer bedre.
Håper det. Men jeg satser på laaaaang tur og god jakt i morgen når jeg har mulighet, få buddy-candy til onix
Ikke sett en eneste en faktisk. Veksler mellom "gå laaaaang tur" og "dra på handlesenteret hvor jeg ikke får så mange km men mye mer pokemon" som plan for i morgen....Bør vel finne en og annen onix ute også nå![]()
Er spent nå.
![]()
Det gjør jeg også.Krysser fingrene for at du har mer flaks enn hva jeg hadde[emoji1][emoji120]
Har et pokestopp rett utenfor kontorvinduet og er innom 5 når jeg er ute og går turMen det tar jo en evighet å få så mange 10 km? Du snurrer rett nok mange flere stopp en meg pr dag da, men jeg får jo nesten bare 5 km som jeg må klekke...
Men det tar jo en evighet å få så mange 10 km? Du snurrer rett nok mange flere stopp en meg pr dag da, men jeg får jo nesten bare 5 km som jeg må klekke...
Da er eggene klekket.
Fikk ikke så mye spennende, men denne hadde jeg ikke fra før
![]()
Jeg begynner nå. Dvs begynte da jeg så de andre hadde gjort det. Men jeg har jo ikke hatt en ti km siden påske så jeg har for øyeblikket fortsett null...Mhm, har begynt å spare jeg også, men har bare fått tre til nå. Tar vel noen mnd å fylle opp, haha![]()
Jeg begynner nå. Dvs begynte da jeg så de andre hadde gjort det. Men jeg har jo ikke hatt en ti km siden påske så jeg har for øyeblikket fortsett null...
Jepp, sånn kan man jo si det. [emoji3]Hehe, så du har spart en stund da, du har bare ikke kommet noen vei! [emoji13]