Pokemon Go

Oppe i 30 candy på chansey nå, dagens mål er nådd. Mannen er snill og går med pokemon på når han går tur også, så han samler også litt for meg :)

Nå som svigermor har dradd hjem satser jeg på en skikkelig god jakt på mandag. Så har jeg desverre mellomste hjemme pga besøksadager på skolen tirsdag og onsdag så noe sånn timeslang tur med vogn utgår litt... Hmm, dårlig timing på denne eventen for meg :-(

Kjedelig når det blir sånn. Får håpe neste klaffer bedre.

Kjedelig når det blir sånn. Får håpe neste klaffer bedre.

Håper det. Men jeg satser på laaaaang tur og god jakt i morgen når jeg har mulighet, få buddy-candy til onix

Bør vel finne en og annen onix ute også nå :)
Ikke sett en eneste en faktisk. Veksler mellom "gå laaaaang tur" og "dra på handlesenteret hvor jeg ikke får så mange km men mye mer pokemon" som plan for i morgen....

Hehe, er sånn jeg også tenker. I byen er det pokestop og pokemon, men får ikke den voldsomme turen da

Fikk to nye Pokémon når jeg var ute og gikk i kveld [emoji4]
06cc26c2cd32566e061deb9fbac82177.jpg

03f1e7c8fc24235c68fb9837672ff254.jpg

Har fått 2 shuckle, 1-2 larvitar, en vill onix, masse geodude og den derre slugma. Og kabuto. Og den med skjell på ryggen

Men det tar jo en evighet å få så mange 10 km? Du snurrer rett nok mange flere stopp en meg pr dag da, men jeg får jo nesten bare 5 km som jeg må klekke...

Men det tar jo en evighet å få så mange 10 km? Du snurrer rett nok mange flere stopp en meg pr dag da, men jeg får jo nesten bare 5 km som jeg må klekke...

Mhm, har begynt å spare jeg også, men har bare fått tre til nå. Tar vel noen mnd å fylle opp, haha :p

Mhm, har begynt å spare jeg også, men har bare fått tre til nå. Tar vel noen mnd å fylle opp, haha :p
Jeg begynner nå. Dvs begynte da jeg så de andre hadde gjort det. Men jeg har jo ikke hatt en ti km siden påske så jeg har for øyeblikket fortsett null...

Jeg begynner nå. Dvs begynte da jeg så de andre hadde gjort det. Men jeg har jo ikke hatt en ti km siden påske så jeg har for øyeblikket fortsett null...

Hehe, så du har spart en stund da, du har bare ikke kommet noen vei! [emoji13]

Back
Topp