Pokemon Go

Lurer på en ting; jeg får en del stein-Pokemon nå, selvsagt, men også Slugma er plutselig overalt! Andre som opplever at andre typer også plutselig popper opp overalt?

Merkelig :) Klager ikke altså, alltid kjekt med nye og mulighet til å utvikle, men merkelig allikevel :)

Jeg klager bittelitt, for jeg hadde bare fanget en av dem før, fikk med incense, og så hadde jeg den som buddy til jeg kunne utvikle. :p

Fikk utviklet han her i dag :)
efcaf075136190cad33e7a2293e85c94.jpg

Slugma så mange steder i går at jeg trodde magnimite nestet vsr byttet men fastslo at det desverre bare er pga eventen ja. Så magnimite skal vi svømme i fortsatt

Slugma så mange steder i går at jeg trodde magnimite nestet vsr byttet men fastslo at det desverre bare er pga eventen ja. Så magnimite skal vi svømme i fortsatt

Massevis av magnemite i byen her. Kikker veldig etter aerodactyl, men i alle fall samlet nok kabuto-candy nå.

dea4c82fcf2e0b3dcb1a552c48999145.png

Se hva som var i nearbyen min istad! Er ikke den veldig sjelden den borti hjørnet? jeg kunne ikke gå å ta den siden vi kjørte og jeg satt på også måtte vi komme oss hjem for snuppa skulle sove... Sykt kjedelig!!

Se hva som var i nearbyen min istad! Er ikke den veldig sjelden den borti hjørnet? jeg kunne ikke gå å ta den siden vi kjørte og jeg satt på også måtte vi komme oss hjem for snuppa skulle sove... Sykt kjedelig!!

Jo den er veldig sjelden! Du får lete ekstra etter den nå dette eventet så du kan fange deg en[emoji1][emoji108]

Mhm, jeg så den på nearby i går, men vi var alt kjørt forbi. Leter overalt etter en ny. [emoji23]

Jo den er veldig sjelden! Du får lete ekstra etter den nå dette eventet så du kan fange deg en[emoji1][emoji108]

Mhm, jeg så den på nearby i går, men vi var alt kjørt forbi. Leter overalt etter en ny. [emoji23]

Var det jeg trodde det var.. Ja nå må jeg ut å lete etter en ny de neste dagene! Har så lyst på den [emoji28]

Har funnet ikke mindre enn 6 av den her de to siste dagene. Hadde dog 7 fra før så var ikke sånn superspennende. Den er mao ikke så sjelden her. :-p

Nå det siste døgnet har jeg fått en onix, utviklingen av slugma, det derre treet med sånne grønne baller på [emoji23] og en sånn gul og rød skilpaddesak [emoji13]

Husker jo ikke navn [emoji23][emoji23]

Nå som svigermor har dradd hjem satser jeg på en skikkelig god jakt på mandag. Så har jeg desverre mellomste hjemme pga besøksadager på skolen tirsdag og onsdag så noe sånn timeslang tur med vogn utgår litt... Hmm, dårlig timing på denne eventen for meg :-(

Back
Topp