Lurer på en ting; jeg får en del stein-Pokemon nå, selvsagt, men også Slugma er plutselig overalt! Andre som opplever at andre typer også plutselig popper opp overalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på en ting; jeg får en del stein-Pokemon nå, selvsagt, men også Slugma er plutselig overalt! Andre som opplever at andre typer også plutselig popper opp overalt?
MerkeligHar også sett massevis av den, i forhold til null før.![]()
MerkeligKlager ikke altså, alltid kjekt med nye og mulighet til å utvikle, men merkelig allikevel
![]()
Merket det samme. Veldig glad for det for har en 100%! Nå har jeg nok til å utvikle [emoji4]Lurer på en ting; jeg får en del stein-Pokemon nå, selvsagt, men også Slugma er plutselig overalt! Andre som opplever at andre typer også plutselig popper opp overalt?
Utviklingen av Slugma er en steinpokemon, så er derfor [emoji4]Lurer på en ting; jeg får en del stein-Pokemon nå, selvsagt, men også Slugma er plutselig overalt! Andre som opplever at andre typer også plutselig popper opp overalt?
Slugma så mange steder i går at jeg trodde magnimite nestet vsr byttet men fastslo at det desverre bare er pga eventen ja. Så magnimite skal vi svømme i fortsatt
![]()
Se hva som var i nearbyen min istad! Er ikke den veldig sjelden den borti hjørnet? jeg kunne ikke gå å ta den siden vi kjørte og jeg satt på også måtte vi komme oss hjem for snuppa skulle sove... Sykt kjedelig!!
![]()
Se hva som var i nearbyen min istad! Er ikke den veldig sjelden den borti hjørnet? jeg kunne ikke gå å ta den siden vi kjørte og jeg satt på også måtte vi komme oss hjem for snuppa skulle sove... Sykt kjedelig!!
Jo den er veldig sjelden! Du får lete ekstra etter den nå dette eventet så du kan fange deg en[emoji1][emoji108]
Mhm, jeg så den på nearby i går, men vi var alt kjørt forbi. Leter overalt etter en ny. [emoji23]
Var det jeg trodde det var.. Ja nå må jeg ut å lete etter en ny de neste dagene! Har så lyst på den [emoji28]
Skal krysse fingrene for deg at du finner flere[emoji1][emoji1] Jeg har hatt flaks selv. Har fått 9 av den[emoji28]
Jo den er veldig sjelden! Du får lete ekstra etter den nå dette eventet så du kan fange deg en[emoji1][emoji108]