Pokemon Go

Fikk endelig igglybuff i dag! Nå mangler bare togepi av babyene, troooor jeg?

Fanget rundt 100 pokemon i dag, sirklet rundt og tok stopp, og satte et par pokemon på gym. Så en bra dag, selv om ikke fangsten var så spennende. Lite gresspokemon i dag da.

Har endelig over 400 magicarp-candy! Gleder meg til neste utviklingsrunde [emoji16]

Har rydda i dagens fangst, har ca 25 pokemon til utvikling. Skal samle en stund til, og time inn et egg eller to også. Men så at Ingen av mine chikorita var noe bra! Nesten alle er svaake, har kjempelav cp eller kjedelige angrep. Eneste som fanget professorens oppmerksomhet og hadde greie angrep, hadde bare 10 i cp, haha [emoji13] måå da kunne få noe bedre? Får vente med å utvikle til sommerferien da kanskje :p

Nei, mangler jo så klar pichu og magby også. Så enda 3 igjen. [emoji849]

Nei, mangler jo så klar pichu og magby også. Så enda 3 igjen. [emoji849]

Jeg har ikke fått spilt så mye i dag. Burde egentlig tatt meg en liten runde siden det er siste dagen med eventet... Men sofan er så god[emoji85][emoji28]

Jeg har ikke fått spilt så mye i dag. Burde egentlig tatt meg en liten runde siden det er siste dagen med eventet... Men sofan er så god[emoji85][emoji28]

Hehe, rart med det :p mangler du mye gresspokemon?

Jeg fanger flere rattatas og pigdeyes enn gresspokemon... kjedelig! Vil ha chicorita! [emoji4]

Mhm, fanget enormt med pidgey og natu i dag! Så lite gresspokemon i byen, var liksom de samme gamle.

Så ikke bare meg altså.... utenom 6.mai så har det vært lite gresspokemon... Så litt skuffet over eventen...
Men men...

Var så rart, for det var masse gresspokemon de plassene i bygda hvor det spawner. Så virker som om byen bare falt litt utenfor?

Var så rart, for det var masse gresspokemon de plassene i bygda hvor det spawner. Så virker som om byen bare falt litt utenfor?
Godt mulig... Har vært vekke i helgen i London så mulig det er så mye rattata her at de har spist alle gresspokemonene? [emoji23]

Det har ikke vært spesielt mye gresspokemon å se noe sted jeg har merket. Kjedelig event.

606f05b37e1c886d0472d73fa48a8f2f.png

Popper opp masse gresspokemon her enda. Mer enn normalt[emoji854] Trodde eventet var over jeg?

Dere kjøper masse inkubatorer da, eller?

Back
Topp