Se der ja! Jeg har bare fanget én porygon. Så en til like etter, men orket ikke fange den, for dette var før gen 2 kom ut, og jeg visste ikke at den kunne utvikles, så jeg tenkte at jeg trengte ikke mer candy til den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart hente ut dagens coins.
Har hatt 3 av 4 pokemon i gyn i 6 dager nå[emoji122][emoji122][emoji122]
For en artig tråd. Jeg er selv pokemon hekta.. kjekt å dele litt med andre.
Det forklarer kanskje hvorfor det var så mange hoppips ute?Fikk mail nå om at det fram til 8. Mai skulle være ekstra mange gresspokemon å finne![]()
Synes det er mange av dem uansett. Men ja.Det forklarer kanskje hvorfor det var så mange hoppips ute?
Synes det er mange av dem uansett. Men ja.
Det forklarer kanskje hvorfor det var så mange hoppips ute?
Gøy med flere[emoji1] Hvilken lvl er du på da?[emoji4]
Åh så heldig du er! Her i byen har man ikke en gym så lenge. Blir fort byttet ut. Men mindre man har flaks[emoji108]
Synes det er mange av dem uansett. Men ja.
Enig.... Hadde de jo over alt fra før av...
![]()
Endelig fant jeg denne!![emoji28] Det har tatt tid..
God uttelling da! Jeg har hatt en stående i over en uke nå, overrasket over det siden det var den svakeste på et level 10 gym, men er vel få spillere som går ut dit for å spille, og tror alle i området er samme lag som jeg.Skal se om jeg får gjort noe mer i morgen da. Må vel i så fall være om det er plass til en allerede, for jeg har lite revive og potions igjen, og har mye svakere pokemon enn de andre har.
![]()