Pokemon Go

Kom på nå at hovedinnlegget kanskje skulle vært oppdatert, har jo skjedd en del endringer nå, blant annet ligger det jo ingenting om gen 2. :p Orker ikke lete opp selv nå, men hvis dere kommer på noe som kan være greit å samle i hovedinnlegget så er det bare å legge inn her så skal jeg oppdatere. :)
Har lagt inn den der level-kalkulatoren, og level upgrade-listen.

Tok forresten en ny omgang med appraise på alle mine "wonderfulle" pokemon, og fant ut at shellder hadde like sterk hp, attack og defense, og de var vissnok helt utrolig. Ante meg at denne kunne være 100%, og joda, det var den :p
36d764e046c5365dc856731e8a32be41.png

Snart hente ut dagens coins.
Har hatt 3 av 4 pokemon i gyn i 6 dager nå :) [emoji122][emoji122][emoji122]

God uttelling da! Jeg har hatt en stående i over en uke nå, overrasket over det siden det var den svakeste på et level 10 gym, men er vel få spillere som går ut dit for å spille, og tror alle i området er samme lag som jeg. :p Skal se om jeg får gjort noe mer i morgen da. Må vel i så fall være om det er plass til en allerede, for jeg har lite revive og potions igjen, og har mye svakere pokemon enn de andre har. :p

Snart hente ut dagens coins.
Har hatt 3 av 4 pokemon i gyn i 6 dager nå :) [emoji122][emoji122][emoji122]

Gøy med flere[emoji1] Hvilken lvl er du på da?[emoji4]
Åh så heldig du er! Her i byen har man ikke en gym så lenge. Blir fort byttet ut. Men mindre man har flaks[emoji108]

Gøy med flere[emoji1] Hvilken lvl er du på da?[emoji4]
Åh så heldig du er! Her i byen har man ikke en gym så lenge. Blir fort byttet ut. Men mindre man har flaks[emoji108]

Takk, er i lvl 29. Enn du? Påskeeventen hjalp meg litt. :) hadde det ikke før vi heller, men nå får de stå litt i fred.. enkelte plasser.. Har en i en gym i Sverige. Stått der en uke nå:)

edc512ab7e9f1d9e20ea9ccf138f93ac.png

Endelig fant jeg denne!![emoji28] Det har tatt tid..

Grattis! :)

Jeg var i Gran canaria for et par mnd siden, og der var det flusst av disse, kabuto og omanyte. Problemet var at det bare var 4 pokestopp der jeg var, og sleit litt med for lite baller til tider.. Angrer at jeg ikke tok enda flere av totodile.. mangler litt til full oppgraderingen.

God uttelling da! Jeg har hatt en stående i over en uke nå, overrasket over det siden det var den svakeste på et level 10 gym, men er vel få spillere som går ut dit for å spille, og tror alle i området er samme lag som jeg. :p Skal se om jeg får gjort noe mer i morgen da. Må vel i så fall være om det er plass til en allerede, for jeg har lite revive og potions igjen, og har mye svakere pokemon enn de andre har. :p

Samme her. Har ikke revive, så har mange besvimte...
tom for stardust også... [emoji31]

Back
Topp