Jeg gjør det, regelmessig
Jeg har utvidet begge del til 800[emoji85] Ble så lei av at det alltid ble fult..
ellers pleier jeg slette potions om jeg ikke har en real gymrunde, også pleier jeg slette nanab og razzberry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør det, regelmessig
Jeg har utvidet begge del til 800[emoji85] Ble så lei av at det alltid ble fult..
ellers pleier jeg slette potions om jeg ikke har en real gymrunde, også pleier jeg slette nanab og razzberry![]()
Fant en ny, vill pokemon i dag! [emoji847]![]()
Måtte du gjøre noe for å bli godkjent på den rewardgreia? Min står fremdeles som pending, awaiting approval Eller noJeg får jo så lite revive i fohold til potiosn at selv om jeg bruker power up på en del for å få HP=1 så jeg kan fylle den med potion så er det allf\tid mye potions. Mye mer enn jeg klarer å bruke. Her er ikke mange gymmer å ta heller, og som sagt manko på revive.
Teller fortløpende på fingrne om jeg skal kjøpe pokepenger og oppdatere
To ting holder meg tilbake
*Jeg har forklart for min sønn som spiller fra min mobil at det ikke er aktuelt å bruke penger på det. Han kommer til å få egen mobil i løpet av få mnd og får ikke bruke penger på det. Jeg har en utvei via google rewarssom gir penger sombare kan brukes på google play så da kan jeg forsvare det for min egen del, men sliter med ham
*Jeg tenker at det hadde vært kjekt å få den google rewarsed en litt høyere så får meg "mer for pengene"...
![]()
Klekket denne nå, med masse candy og alt.![]()
Herlig[emoji1] Får du hitmontop eller?[emoji4]
Jepp.Men jeg mangler hitmonlee også, så hadde ikke gjort noe om det ble den heller.
![]()
Herlig[emoji106][emoji106]
Spørreundersøkelser på Android telefoner (i alle fall) i en Google app.Aldri hørt om Google reward før.. Hva er det?[emoji1]
Skal forresten ta en tur innom de to gymmene i byen og se hvordan tilstanden er der. Det er to gymmer i nabo"byen" som jeg pleier å stoppe innom fordi det er en pokestop der også og stor parkeringsplass, og en tredje gym ikke langt unna, men de siste gangene jeg har vært der har alle tre gymmene vært på level 10 og samme lag som meg. Fikk tynt inn en pokemon på den ene nå sist, men om noen er der og prøver seg så ryker min ut først fordi den har lavest cp. Men håper det er mer gøy i byen. Har masse revive i alle fall![]()
Skal utvikle min til helgenJepp.Men jeg mangler hitmonlee også, så hadde ikke gjort noe om det ble den heller.
![]()
Skal utvikle min til helgen![]()