Pokemon Go

Oj heldig du!
Er veldig forskjellig og tilfeldig. Har en kompis med 7 og jeg har 3. Vi er samme lv. Vi har sjekket siden begynnelsen.
Hvordan gjør man det? Har mange som får skryt av han der professoren, men sjekker ikke på noe annet vis enn det.

Skjønte ikke helt den siste der, best?
gøy å teste på et par av de muligens beste, men for mye pes å sjekke alle pokemon sånn liksom. :p
Pokemons har 1-15 poeng i tre stats, angrep, forsvar og helse. En pokemon med 100% iv har 15 i alle tre statsene.

Når du spør om appraise så kan du ut ifra kommentarene vite ca % på iv-skalaen, og de eller den statsene som blir kommentert som best får en kommentar som gir indikasjon på om den er 15, 13-14 osv nedover.

De kommentarene er forskjellig etter hvilket lag du er på. Sjekk linken under for å se hva teksten hos deg betyr.

https://pokemongohub.net/pokemon-go-appraisal-chart/

Ps. Jeg sjekker bare de over 82% iv [emoji4]

Pokemons har 1-15 poeng i tre stats, angrep, forsvar og helse. En pokemon med 100% iv har 15 i alle tre statsene.

Når du spør om appraise så kan du ut ifra kommentarene vite ca % på iv-skalaen, og de eller den statsene som blir kommentert som best får en kommentar som gir indikasjon på om den er 15, 13-14 osv nedover.

De kommentarene er forskjellig etter hvilket lag du er på. Sjekk linken under for å se hva teksten hos deg betyr.

https://pokemongohub.net/pokemon-go-appraisal-chart/

Ps. Jeg sjekker bare de over 82% iv [emoji4]

Men vil ikke en pokemon som er på 100% da få noe sånt som "its best feature is its attac," og at den er matchet av defence og hp, og så at statsen er incredible (som er det beste på mitt lag)?

Men vil ikke en pokemon som er på 100% da få noe sånt som "its best feature is its attac," og at den er matchet av defence og hp, og så at statsen er incredible (som er det beste på mitt lag)?
Det stemmer [emoji4] og om du plotter inn i det skjemaet jeg linket til først så kan si at beste staten (som du har hukket av alle tre) er på 15.

Litt mer klok?

Edit: geipesmilyen her på forumet såg så sur ut og ikke lekent. Så tok det vekk.

Det stemmer [emoji4] og om du plotter inn i det skjemaet jeg linket til først så kan si at beste staten (som du har hukket av alle tre) er på 15.

Litt mer klok? [emoji14]

Njææ... Greit å vite at de "beste" pokemonene har like høyt nivå på alle tre, men ellers dette med level ser jeg ikke helt hva jeg skal med. :) :p Men ser jo at det er en del som er interessert i det og prater om det da.... Kunne heller vært info man fikk på spillet, syns jeg, sånn det var på gameboy. At en pokemon ble sterkere av å vinne kamper og sånt, og kunne gå opp i level på den måten. :)

Njææ... Greit å vite at de "beste" pokemonene har like høyt nivå på alle tre, men ellers dette med level ser jeg ikke helt hva jeg skal med. :) [emoji14] Men ser jo at det er en del som er interessert i det og prater om det da.... Kunne heller vært info man fikk på spillet, syns jeg, sånn det var på gameboy. At en pokemon ble sterkere av å vinne kamper og sånt, og kunne gå opp i level på den måten. :)
Det har du power up til [emoji4]
Og på gameboy hadde de forskjellige nivåer på alle tre statsene følge en kompis. Iv er vistnok basert på gameboy.
Men antar at du er blå og da er alle pokemons som er wonderfull verdt å sjekke [emoji4]

Det har du power up til [emoji4]
Og på gameboy hadde de forskjellige nivåer på alle tre statsene følge en kompis. Iv er vistnok basert på gameboy.
Men antar at du er blå og da er alle pokemons som er wonderfull verdt å sjekke [emoji4]

Joda, men jeg vil heller bruke candyene mine til å utvikle pokemon i stedet for å power up. :D
Jeg har enda gameboyen min med pokemon på, så ja, det stemmer det. Men jeg pleide mest å se på erfaringspoengene, og følge med på hvor mye jeg måtte trene for å få level opp og utvikle. Har bestandig vært en samler. :D

(Men duu, det heter pokemon i flertall, ikke pokemons :D)

Haha! Kommer til å gjør den feilen igjen! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Har egentlig gitt litt opp den der, virker som om det er det alle sier nå. Men du virker så oppegående på pokemon at jeg bare måtte. :p

Back
Topp