Pokemon Go

Endelig fått en totidile! Åtteåringen snappet den opp for meg da vi sirklet rundt i sentrum for å ta noen stop før vi dro hjem. :) greit samarbeid at jeg kjører og hun spiller [emoji23]
552652e119ab70c9f42ffe3b5567b1e7.png

Endelig fått en totidile! Åtteåringen snappet den opp for meg da vi sirklet rundt i sentrum for å ta noen stop før vi dro hjem. :) greit samarbeid at jeg kjører og hun spiller [emoji23]
552652e119ab70c9f42ffe3b5567b1e7.png

Åhh den har ikke jeg enda![emoji1] Heldig!

Jeg mangler mange...

Fikk item på et pokéstop i dag, uten at det er min syvende dag på rad.
Fikk min femte "upgrade" :p

Jeg trenger upgrade (og en porygon) og 2 kroner. Ellers tror jeg har fått evolvet de andre som trenger items. Tror jeg..
Hvordan er det med dere?

Jeg trenger upgrade (og en porygon) og 2 kroner. Ellers tror jeg har fått evolvet de andre som trenger items. Tror jeg..
Hvordan er det med dere?

De to itemene jeg har fått, trenger jeg enda massevis av candy for å utvikle (fått to sunstone).
Holder på å samle opp polywag også, der er jeg nesten i mål. Onix har jeg hatt massevis av candy til i månedsvis, så den er klar. Jobber jevnt og trutt med horsea også. Mangler noen til scyther da, fordi jeg gjorde noen power ups i fjor høst eller noe, men hadde egentlig hatt nok candy der også. Mens porygon har jeg bare fanget en av, så har litt å gå på der.

Jeg mangler bare porygon 2 [emoji4] Ellers har jeg resten av de man trenger "stein" til[emoji108]

Fikk også item i dag, uten streak. Sun stone nr 2, så håper på noe annet neste gang.
Nå har jeg min syvende dag i dag. Håper virkelig jeg får den jeg trenger .

Hvordan er det med dere?
Du kan få en av mine upgrade :p

Hvordan er det med dere?
Mangler bare Scyther. Han har vært klar en god stund, men mangler item.

Back
Topp