Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig fått en totidile! Åtteåringen snappet den opp for meg da vi sirklet rundt i sentrum for å ta noen stop før vi dro hjem.greit samarbeid at jeg kjører og hun spiller [emoji23]
![]()
Åhh den har ikke jeg enda![emoji1] Heldig!
Jeg mangler mange...
Jeg venter og venter på item. Han har vært klar lenge

Fikk item på et pokéstop i dag, uten at det er min syvende dag på rad.
Fikk min femte "upgrade"![]()
Fikk item på et pokéstop i dag, uten at det er min syvende dag på rad.
Fikk min femte "upgrade"![]()
Jeg trenger upgrade (og en porygon) og 2 kroner. Ellers tror jeg har fått evolvet de andre som trenger items. Tror jeg..
Hvordan er det med dere?
Jeg mangler bare porygon 2 [emoji4] Ellers har jeg resten av de man trenger "stein" til[emoji108]
Nå har jeg min syvende dag i dag. Håper virkelig jeg får den jeg trenger .Fikk også item i dag, uten streak. Sun stone nr 2, så håper på noe annet neste gang.
Du kan få en av mine upgradeJeg trenger upgrade (og en porygon) og 2 kroner. Ellers tror jeg har fått evolvet de andre som trenger items. Tror jeg..
Hvordan er det med dere?
Mangler bare Scyther. Han har vært klar en god stund, men mangler item.Jeg trenger upgrade (og en porygon) og 2 kroner. Ellers tror jeg har fått evolvet de andre som trenger items. Tror jeg..
Hvordan er det med dere?
Jeg åog porygon to er rett rundt hjørnet. Har vell rundt 46 candy hvis jeg ikke husker helt feil
Så snilt av deg [emoji23]Du kan få en av mine upgrade![]()