Han var en av de første for meg. Tok onix først pga en med 93% iv. Den fikk dritt moves btw... Så blir ikke til å bruke den.Mangler bare Scyther. Han har vært klar en god stund, men mangler item.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han var en av de første for meg. Tok onix først pga en med 93% iv. Den fikk dritt moves btw... Så blir ikke til å bruke den.Mangler bare Scyther. Han har vært klar en god stund, men mangler item.
Han var en av de første for meg. Tok onix først pga en med 93% iv. Den fikk dritt moves btw... Så blir ikke til å bruke den.
Den kan jeg være enig i! [emoji4]Samme her... Men den ser kul ut hvertfall[emoji28][emoji108]
Har snart nok til å evolve 3 porygon 2 men mangler upgrade[emoji28][emoji85]
Åh haha jeg har tre upgrade
Heldiggris![emoji85] Skulle gått an å bytte[emoji1]
Ja det skulle det!!liksom det som mangler i spillet PR nå
Jeg er 99% sikker på at bytting av pokemon kommer om ikke så aaalt for lenge. Men tviler på at man kan bytte mellom items![]()
![]()
Var innom spillet en tur fra sengen nå. Se hva som er i nærheten[emoji108][emoji108]
Hææææ hvor bor du??? Har ønsket meg den sååå lenge!!!
Buskerud[emoji4] Komkom! Den er nok her 15-20 minutter til[emoji1][emoji85]
Jeg er en liten halvtime unna Buskerud .Vis vedlegget 224348 Yes! Da kan jeg utvikle min siste![]()
Fikk du tak i den?![]()
Var innom spillet en tur fra sengen nå. Se hva som er i nærheten[emoji108][emoji108]
Skal avgårde kåre idag, så håper på noe bra i byn. Ønsk meg lykke til [emoji23][emoji23][emoji23]
Fikk du tak i den?