Boblefrua
Forumet er livet
Det er surt!Åhh det er så utrolig kjedelig når det skjer!Skjedde med meg på dragonite.... Brukte sikker 20(!) ultra også stakk den av..... Blir oppgitt da ja[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er surt!Åhh det er så utrolig kjedelig når det skjer!Skjedde med meg på dragonite.... Brukte sikker 20(!) ultra også stakk den av..... Blir oppgitt da ja[emoji23]
Så kjekt!Det hender jeg får tlf fra mamma da[emoji28] " Skal vi ta en liten pokemon runde??" Hun er ivrig spiller enda hun også [emoji28][emoji106] Litt morsomt da.
Enig. Men i dag var de lei sutringen min, og ga meg en treatSå gøy....
5km er så kjedelig!
2km går fort og 10km har gøye overraskelser!
Tro om spillet har sett min klaging. Klekket et 5 km egg nå (spilleren løp visst på egenhånd)
Og fikk denne. Med så mange candy at den utvikles
Vis vedlegget 224028
Nå ble jeg jo kjip da.. Har jo to av dem fra før avKult[emoji1]![]()
Hvilke av disse er det du får evolvet den til da?[emoji1]
Nå ble jeg jo kjip da.. Har jo to av dem fra før av
Haha, moren min spiller også. Startet med at niesen min begynte å spille på mobilen hennes når de er på besøk - men så synes hun det var gøy hun og. Først skulle hun bare spinne på pokestops for å fylle på med pokeballs, så begynte hun å fange litt diverse så niesen min skulle kunne evolve - nå innrømmer hun at hun koser seg med det [emoji14]Det hender jeg får tlf fra mamma da[emoji28] " Skal vi ta en liten pokemon runde??" Hun er ivrig spiller enda hun også [emoji28][emoji106] Litt morsomt da.
Du må trykke på appraise så forteller din leder om hvilke stats som er best.
Jeg som la ut feil førstDu må trykke på appraise så forteller din leder om hvilke stats som er best.
Edit: tror jeg må ha bedre nett når jeg skriver her på forumet... Du kan ignorere denne Boblefrua [emoji6]
To nye på en kjedelig tirsdagNiiice! Da får du hitmontop[emoji1]
To nye på en kjedelig tirsdag![]()
Utrolig dårlig fangst hos meg i dag.. Men det er meldt sol i morgen så da håper jeg at jeg kan fange noen nye som jeg ikke har i pokedexen. [emoji4]
Kast potions!!!!! KAST!!!Det meldes opphold i dag, litt bedre i morgen og så enda bedre fremover så jeg får komme meg ut og gåååååå litt fremover. Klekke noen egg og fange noen pokemon.
Må bare få ryddet opp, ikke plass til flere. Og ikke plass til flere ting. Har så mye potions jeg ikke får brukt