Pokemon Go

Er det bare jeg som fylles opp med 5 km egg? I påsken fikk jeg 2 km, men nå er vi tilbake med bare 5 km igjen .

Er det bare jeg som fylles opp med 5 km egg? I påsken fikk jeg 2 km, men nå er vi tilbake med bare 5 km igjen .

Jeg har bare fått 2 km egg i det siste☹️ I går fikk jeg ett 10 km egg[emoji106] Hva er deres beste (høyest cp) pokemon?[emoji1]

Hvilke lvl er dere på?[emoji4] Hvor mange pokemon har dere i pokèdexen?[emoji295]️
Jeg er på lvl 34[emoji851] har 222 i pokèdexen[emoji108]

25, og har 170. Ble lite spilt da jeg var kjempegravid, og her er verken pokestop eller pokemon her jeg bor. Sjelden man finner nye ville i byen også, lite sted generelt. [emoji849]

25, og har 170. Ble lite spilt da jeg var kjempegravid, og her er verken pokestop eller pokemon her jeg bor. Sjelden man finner nye ville i byen også, lite sted generelt. [emoji849]

Skjønner at det ble mindre spilling på deg da :) Men at du er på lvl 25 er bra da[emoji1] Med tanke på det du sier[emoji4] Jeg er heldig sånn sett. Har pokestop rett ved her jeg bor. 10 skritt utenfor døra så er jeg der.
Spawner også masse pokemon her hjemme, så kan ligge på sofan[emoji28][emoji85]
Jeg bor ikke så alt for langt unna Oslo heller, så det hender man er en tur innom der også [emoji4]

084f600133674eb2b9634ff731b52e39.png

Jeg har et 2 km egg igjen fra eventen, i hovedsak rett og slett fordi jeg ikke har gått noe denne uka, så det skal jeg ta i morgen tenker jeg, og så er vi tilbake på de relativt kjedelige 5 km eggene med mye det samme i.

Jeg har et 2 km egg igjen fra eventen, i hovedsak rett og slett fordi jeg ikke har gått noe denne uka, så det skal jeg ta i morgen tenker jeg, og så er vi tilbake på de relativt kjedelige 5 km eggene med mye det samme i.

Spent på neste event[emoji854] Hørt rykter om ett ganske stort event som skal være til sommeren. Blir spennende[emoji108]

bcf173dc5fb004ed268ac131afe67466.png

Dette er mine sterkeste pokemon:) jeg er i level 34. Har alle i gen 1, som man kan få i Norge, totalt 228 i pokedex'en..

Se her ja![emoji1] Jeg har alle i gen 1 fra Norge jeg også[emoji5] 79 i Johto pokedex'en[emoji854]

Back
Topp