Boblefrua
Forumet er livet
Absolutt. Jeg får åpne spillet når vi drar over dammen neste år igjenStrengt tatt det viktigeste! [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Jeg får åpne spillet når vi drar over dammen neste år igjenStrengt tatt det viktigeste! [emoji4]
Er det bare jeg som fylles opp med 5 km egg? I påsken fikk jeg 2 km, men nå er vi tilbake med bare 5 km igjen .
Det er også tre legendariske som ikke noen kan få.
Ja! Tenkte bare på fuglene...Fem. De tre fuglene, articuno, zapdos og moltres, samt mew og mewtwo.![]()
Hvilke lvl er dere på?[emoji4] Hvor mange pokemon har dere i pokèdexen?[emoji295]️
Jeg er på lvl 34[emoji851] har 222 i pokèdexen[emoji108]
25, og har 170. Ble lite spilt da jeg var kjempegravid, og her er verken pokestop eller pokemon her jeg bor. Sjelden man finner nye ville i byen også, lite sted generelt. [emoji849]
Jeg vil mye heller ha 2 kmJeg har bare fått 2 km egg i det sisteI går fikk jeg ett 10 km egg[emoji106] Hva er deres beste (høyest cp) pokemon?[emoji1]
Møter ikke deg i kamp
Møter ikke deg i kamp![]()
Ikke så ille i et to km egg i dag![]()
Iv 91.1%
Jeg har et 2 km egg igjen fra eventen, i hovedsak rett og slett fordi jeg ikke har gått noe denne uka, så det skal jeg ta i morgen tenker jeg, og så er vi tilbake på de relativt kjedelige 5 km eggene med mye det samme i.
![]()
Dette er mine sterkeste pokemonjeg er i level 34. Har alle i gen 1, som man kan få i Norge, totalt 228 i pokedex'en..