Boblefrua
Forumet er livet
Så kjekk liste. Bare å snegle seg til 30Her har du liste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekk liste. Bare å snegle seg til 30Her har du liste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg har nettopp byttet ut min buddy, følte jeg trippet ved målstreken hele tidenHehe ja bare utålmodig .
83 tror e er en av regionsperra pokémonene, nr 89 er muk så den har eNoen som har pokemon nr 83 og 89?
Okey. Lyst til å slenge ut bilde83 tror e er en av regionsperra pokémonene, nr 89 er muk så den har e![]()
Haha ja grimer sin utvikling [emoji14]Ahh. Grimer som er utviklet. *klaskepanne*
Logget av hjernen noen sekunderHaha ja grimer sin utvikling [emoji14]

Haha som jeg å kan gjøre av og til [emoji23]Logget av hjernen noen sekunder![]()
Nr 3! Såpass ja. Er på level 27. Håper på en shiny i dag.Har igjen 68 000 XP før jeg er på level 30
Og fikk Kingdra idag. Men ingen shiny pokemon![]()
Mangler bare 13 magikarpcandy før jeg får gyarados nr 3 da
![]()
Fant en vill Gyarados under vannfestivalenNr 3! Såpass ja. Er på level 27. Håper på en shiny i dag.
Har du "fanget alle" da?Jeg er på level 25 og blir nok der noen uker til.
Oi! Har utviklet Gyarados en gang. Har 200 candy på den som skal bli nr 2. Håpet på flere Lapras men nei da. Tviholder på min eneFant en vill Gyarados under vannfestivalenså da fikk jeg plutselig to. Lykke til
![]()
Har ikke sett Lapras jeg heller, mer enn én gang (det er den ene jeg har)Oi! Har utviklet Gyarados en gang. Har 200 candy på den som skal bli nr 2. Håpet på flere Lapras men nei da. Tviholder på min ene
Jeg har fanget 205. Kan utvikle blant annet Gloom med spesial item,men må vente til jeg får ordnet meg et lucky egg.Har du "fanget alle" da?Jeg har fanget 202 stk.. mangler endel.
Jeg må ærlig innrømm at jeg gjorde et lite hopp da jeg fikk hanHar ikke sett Lapras jeg heller, mer enn én gang (det er den ene jeg har)Er tydeligvis sjelden..