Plutselig raste alt sammen

Jeg blir nødt til å melde meg ut av gruppa, fant ut på tidlig ultralyd i dag at det ikke er liv og at utviklingen hadde stoppet opp for 3-4 uker siden (skulle vært 11-12 i dag). Legen som trodde hun hørte hjertelyd i forrige uke og alt (jeg hørte det ikke selv), mulig hun sa det bare for å berolige meg.

Må på sykehuset torsdag for å få pille eller utskraping siden kroppen ikke har støtet det ut selv. Herregud, så mye tøft på en gang. Lykke til videre til alle dere andre, og takk for gode ord i forbindelse med utroskapen. Dette ble virkelig den tøffeste vinteren i mitt liv.

Veldig trist at det ble mye på en gang for deg, lykke til på torsdag. Sender deg en stor og god styrkeklem. :Heartred

Åh, stor klem tilbake. :Heartred Vet du om du skal ha pille eller utskrapning? :( Jeg synes det virker så vanskelig å velge, siden mange tydeligvis må ha utskrapning til slutt uansett. Og skjønte på legen i kveld at utskrapning kan skrape opp slimhinnene litt også, men vi kommer i alle fall til å vente til i sommer før vi begynner å tenke på å prøve igjen pga. alt det andre som har skjedd. Må se om vi får fikset forholdet først. Så vet ikke om det kanskje er like greit med utskrapning da...får vel vente og høre med sykehuset, men vanskelig å ikke tenke og gruble.

Jeg fikk piller. Har mistet to ganger før og uten å bli for grafisk, alt kom i går. Jeg så til og med embryoet, som om det var en mening i alt det vonde! Her i Oslo skal jeg bare ta en graviditetstest om 4 uker og hvis den er negativ har alt kommet av seg selv, det er mest normalt at kroppen klarer å rydde opp. Jeg fikk ikke tilbud om utskrapning heller, det anbefales ikke visstnok.

Men fy f så vondt det var, i går var jeg klar for at adopsjon blir valget men i dag savner kroppen å være gravid, godt man glemmer fort!

Lykke til med alt i livet ditt, med alt, jeg sender masse gode tanker din vei [emoji173]️

Jeg fikk piller. Har mistet to ganger før og uten å bli for grafisk, alt kom i går. Jeg så til og med embryoet, som om det var en mening i alt det vonde! Her i Oslo skal jeg bare ta en graviditetstest om 4 uker og hvis den er negativ har alt kommet av seg selv, det er mest normalt at kroppen klarer å rydde opp. Jeg fikk ikke tilbud om utskrapning heller, det anbefales ikke visstnok.

Men fy f så vondt det var, i går var jeg klar for at adopsjon blir valget men i dag savner kroppen å være gravid, godt man glemmer fort!

Lykke til med alt i livet ditt, med alt, jeg sender masse gode tanker din vei [emoji173]️
Oslo her også. Fikk velge, men det ble piller siden de anbefalte det. Jeg fikk også beskjed om å ta en test om 4 uker. Foreløpig har det ikke vært alt for vondt selv om blødningen har startet (fikk vite at det skulle være vondest rett før), men det er nok fordi jeg hadde så mye smertestillende i systemet. Kjenner det kan være på tide med en til snart for øvrig. :S Håper alt kommer ut så jeg slipper inngrep.

Lykke til videre til deg også, føler virkelig med deg som har mistet flere ganger. <3

[emoji24] masse klemmer

Uff så utrolig trist [emoji17] Håper alt ordner seg til slutt, med alt [emoji173]️ Sender en god klem [emoji173]️

Finner ikke ord. Har lyst til å si noe om at livskriser fører til vekst og endringer til det bedre, men det lyder litt hult akkurat nå. Likevel... jeg er overbevist over at når ting har roet seg og asken har lagt seg, så kommer du ut med styrken til å bygge akkurat det livet du vil ha i fremtiden. Jeg (og alle andre her inne) heier på deg.

Finner ikke ord. Har lyst til å si noe om at livskriser fører til vekst og endringer til det bedre, men det lyder litt hult akkurat nå. Likevel... jeg er overbevist over at når ting har roet seg og asken har lagt seg, så kommer du ut med styrken til å bygge akkurat det livet du vil ha i fremtiden. Jeg (og alle andre her inne) heier på deg.
Takk, det betyr mye! :Heartpink

Uff, jeg får så vondt av deg! Har vært igjennom ett forhold med utroskap selv, var ikke gravid, men jeg vet åssen du har og har hatt det. Det er helt jævlig å oppleve noe slik. men jeg håper alt ordner seg for deg tilslutt, på alle plan! Stå på videre, du er strek [emoji173]️

Stor klem[emoji20][emoji173]

Back
Topp