Plutselig raste alt sammen

Jeg personlig hadde dumpa fyren! Han har ikne bare hatt en fling eller en one nights stand, han gjennom flere måneder gått bak din rygg, løyet og vært utro.

Jeg hadde aldri kunnnet stole på han igjen, hva er et forhold uten tillitt. Hvordan vet man om hab snakker sant neste gang? Kanskje han er og koser seg med en ny dame neste gang han opplever litt motstand i forholdet.

Nei, aldri i livet! For meg hadde det vært kroken på døra

Herremin så ufattelig trist å høre! Dette må jo være et av de værste marerittene man kan oppleve!

Slik jeg har forstått det så ønsker du å beholde barnet og prøve å ordne opp i forholdet med mannen? Jeg ser virkelig opp til at du greier å være så sterk i en slik situasjon, virkelig beundringsmessig!!
MEN heeelt sånn ærlig så tror ikke jeg at dette er noe mannen din virkelig ønsker med tanke på hva han krever av deg og at han ikke har noen interesse i å prøve å få orden på seg selv.

Hadde mannen min gjort noe i nærheten av det der så hadde han gått på hauet å rævva ut for å si det sånn. Jeg hadde ikke hatt noen som helst tro på at han kunne ha forbedret seg men heller bare blitt enda flinkere på å skjule det for meg. Og i tillegg synes jeg at både jeg å mine barn fortjener bedre enn som så!

Høres ut som om mannen din virkelig prøver å spille offer her og nesten gi deg skylda. Psykopat spørr du meg! Håper egentlig du klarer å ta barna under armene å rømme langt vekk fra denne idioten..

Sender mange gode trøste klemmer :Heartred:Heartred

Enig! Hab prøver å få ts til å få dårlig samvittighet! At det går an!

Jeg personlig hadde dumpa fyren! Han har ikne bare hatt en fling eller en one nights stand, han gjennom flere måneder gått bak din rygg, løyet og vært utro.

Jeg hadde aldri kunnnet stole på han igjen, hva er et forhold uten tillitt. Hvordan vet man om hab snakker sant neste gang? Kanskje han er og koser seg med en ny dame neste gang han opplever litt motstand i forholdet.

Nei, aldri i livet! For meg hadde det vært kroken på døra
Tro meg, det har jeg også alltid tenkt. Men det var litt annerledes når jeg plutselig var i den situasjonen selv. Aner ikke om jeg noen gang vil klare å stole på han igjen, men må bare ta tiden til hjelp og prøve. Er i alle fall det jeg tenker akkurat nå...

Tro meg, det har jeg også alltid tenkt. Men det var litt annerledes når jeg plutselig var i den situasjonen selv. Aner ikke om jeg noen gang vil klare å stole på han igjen, men må bare ta tiden til hjelp og prøve. Er i alle fall det jeg tenker akkurat nå...

Men han har jo tatt et bevist valg over tid! Dette er ikke en engangs greie, det er bevist utroskap over flere måneder!
Og itillegg prøver han å få det til å fremstå som det er din skyld.

Det er ditt liv og ditt valg, og jeg skal ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre, men helt ærlig, i mine øyne hadde det vært utilgivelig!

Jeg ønsker deg uansett lykke til og jeg håper virkelig at du ser tilbake på dette om noen år og ikke angrer.

Klem til deg!

Men han har jo tatt et bevist valg over tid! Dette er ikke en engangs greie, det er bevist utroskap over flere måneder!
Og itillegg prøver han å få det til å fremstå som det er din skyld.

Det er ditt liv og ditt valg, og jeg skal ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre, men helt ærlig, i mine øyne hadde det vært utilgivelig!

Jeg ønsker deg uansett lykke til og jeg håper virkelig at du ser tilbake på dette om noen år og ikke angrer.

Klem til deg!
Vet at han har gjort det. Og selv om det er helt jævlig, og selv om ingen ting kan forsvare hvorfor han gjorde det han gjorde, så prøver jeg nå å fortstå hva som skjedde med oss som gjorde at det i det hele tatt var mulig at det skjedde noe slik. Jeg skylder meg selv å prøve, siden det vi hadde var så bra før. Hadde angret mer på å ikke en gang ja prøvd, tror jeg. Vi snakker i det minste nå veldig mye om det som har skjedd, om forholdet vårt og om alt egentlig.

Selv om jeg merker at det blir vanskelig å komme gjennom dette, og merker allerede nå at han kommer til å ha store problemer med å stole på meg også siden han er helt sikker på at jeg også kommer til å være utro. Det er så destruktivt, men siden han aldri hadde trodd at han skulle kunne gjøre noe slikt selv, så tenker han at da kan hvem som helst gjøre det (jeg har lest at dette er en ganske vanlig reaksjon fra den som har vært utro). Så vi har nok mange kamper foran oss dessverre. Har fortsatt litt tro på terapi hos familievernkontoret, som dessverre ikke er før i neste uke. Skulle ønske det var så fort som mulig merker jeg...

Synes du er utrolig tøff, jeg. Ikke bare bare å tenke så rasjonelt i en sånn situasjon

Håper terapi hjelper!

Vet at han har gjort det. Og selv om det er helt jævlig, og selv om ingen ting kan forsvare hvorfor han gjorde det han gjorde, så prøver jeg nå å fortstå hva som skjedde med oss som gjorde at det i det hele tatt var mulig at det skjedde noe slik. Jeg skylder meg selv å prøve, siden det vi hadde var så bra før. Hadde angret mer på å ikke en gang ja prøvd, tror jeg. Vi snakker i det minste nå veldig mye om det som har skjedd, om forholdet vårt og om alt egentlig.

Selv om jeg merker at det blir vanskelig å komme gjennom dette, og merker allerede nå at han kommer til å ha store problemer med å stole på meg også siden han er helt sikker på at jeg også kommer til å være utro. Det er så destruktivt, men siden han aldri hadde trodd at han skulle kunne gjøre noe slikt selv, så tenker han at da kan hvem som helst gjøre det (jeg har lest at dette er en ganske vanlig reaksjon fra den som har vært utro). Så vi har nok mange kamper foran oss dessverre. Har fortsatt litt tro på terapi hos familievernkontoret, som dessverre ikke er før i neste uke. Skulle ønske det var så fort som mulig merker jeg...

Sender deg mange gode klemmer og lykkeønsker! Det viktigste her nå er jo at faktisk begge to ønsker å jobbe med dette, og at han snakker høyt om hvordan han føler og tenker. :)

Virkelig lykke til:) pass på deg selv igjennom alt nå, er lett og Miste litt av seg selv i enn sånn kamp..

Jeg blir nødt til å melde meg ut av gruppa, fant ut på tidlig ultralyd i dag at det ikke er liv og at utviklingen hadde stoppet opp for 3-4 uker siden (skulle vært 11-12 i dag). Legen som trodde hun hørte hjertelyd i forrige uke og alt (jeg hørte det ikke selv), mulig hun sa det bare for å berolige meg.

Må på sykehuset torsdag for å få pille eller utskraping siden kroppen ikke har støtet det ut selv. Herregud, så mye tøft på en gang. Lykke til videre til alle dere andre, og takk for gode ord i forbindelse med utroskapen. Dette ble virkelig den tøffeste vinteren i mitt liv.

Jeg blir nødt til å melde meg ut av gruppa, fant ut på tidlig ultralyd i dag at det ikke er liv og at utviklingen hadde stoppet opp for 3-4 uker siden (skulle vært 11-12 i dag). Legen som trodde hun hørte hjertelyd i forrige uke og alt (jeg hørte det ikke selv), mulig hun sa det bare for å berolige meg.

Må på sykehuset torsdag for å få pille eller utskraping siden kroppen ikke har støtet det ut selv. Herregud, så mye tøft på en gang. Lykke til videre til alle dere andre, og takk for gode ord i forbindelse med utroskapen. Dette ble virkelig den tøffeste vinteren i mitt liv.

Det var jammen ikke måte på heller:sorry: sender deg masse varme tanker herfra:Heartbigred

Så enda mer forferdelig [emoji173][emoji173] Store klemmer og masse lykke til videre!

[emoji22] stor klem fra en som skal gjennom det samme i morgen! [emoji173]️
Åh, stor klem tilbake. :Heartred Vet du om du skal ha pille eller utskrapning? :( Jeg synes det virker så vanskelig å velge, siden mange tydeligvis må ha utskrapning til slutt uansett. Og skjønte på legen i kveld at utskrapning kan skrape opp slimhinnene litt også, men vi kommer i alle fall til å vente til i sommer før vi begynner å tenke på å prøve igjen pga. alt det andre som har skjedd. Må se om vi får fikset forholdet først. Så vet ikke om det kanskje er like greit med utskrapning da...får vel vente og høre med sykehuset, men vanskelig å ikke tenke og gruble.

[emoji173][emoji173][emoji173]

Åh, nei [emoji22][emoji173]️ masse lykke til videre, med både det ene og det andre! Håper virkelig at ting blir bra til slutt [emoji173]️ og at dere finner en god løsning for dere og barnet dere allerede har ;)

:( Det var jo bare dritkjipt. Klem til deg og lykke til videre. Det er en skikkelig drittssituasjon uansett. hilsen alt for mye erfaring..

Huff, sender dere en stor klem, begge to :/

Back
Topp