*Mama*
Gift med forumet
ORIGINAL: lindaen
ORIGINAL: *Mama*
Nei min hud er veldig elastisk, fikk ikke strekkmerker og hang ikke i det heletatt etter å ha gått med Christell. Så kanskje det holder med fettsuging. Men må du betale noe egen anndel?
Ja, for jeg skal ha det på privat klinikk.. Men vet ikke hvor mye jeg må betale.. Det er penger vi omså refinansierer huset for å få.. Jeg kan ikke leve sånn her mer, verdens verste selvfølelse.. Føler meg stygg og feit uannz hva jeg har på meg, viser meg aldri offentlig uten jakke til å skjule hoftefettet og magen..
Skjønner jeg godt at du vil når det ikke hjelper med noe annet en kirurgisk. Syntes det er viktig at man skal trives med seg selv, med og uten klær. Hva sier mannen da? Han sier jo her at han liker meg uansett med jeg må velge selv om jeg føler at jeg trenger det eller ikke.
Mannen her sier akkurat det samme.. Han synes jeg er like flott uannz, men om jeg ikke liker meg selv, så får vi gjøre det vi kan for at jeg skal gjøre det.. Synes det er veldig dumt at det ikke går ann å fikse det ved hjelp av trening og kosthold, gikk ned 35 kilo etter fødselen med Matilda (la på meg 40), men magen var like ille.. Er VELDIG glad jeg har denne muligheten, å ikke bare må leve med det liksom..
Ja spesielt rundt disse årstider man kommer i møte nå. Er ikke kjekt i det hele tatt da. Vet du noe lunde når dette skal skje?
De sier at man bør vente helst to år etter fødsel, hvertfall ett år.. Jeg får se hvor lenge jeg orker å vente.. Jo lenger man venter jo bedre resultat såklart.. Jeg skal hvertfall tilbake til matchvekt før jeg gjør det, da er utgangspunktet det aller beste..
Hmm.. kanskje det samme gjelder for fettsuging? Blir jo nesten et år etter jeg har født så må nå gå greit. Lenger har jeg ikke lyst å vente. [:D]