Fjolsy
Gift med forumet
ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: Tyren85
ORIGINAL: Tyren85
ORIGINAL: *cookie*
fettsuging vet jeg ikke noe om, men tok brystforstørrelse for et år siden.
angrer ikke et sekund, gikk veldig fint...litt smerter var det jo såklart, men etter det gikk over har det gått veldig greit...trodde for noen uker siden at jeg hadde fått hard kapsel, men det var visst ikke det alikevel og nå har det gått over, så har egentlig ikke hatt noe problemer med det heller[:)] resultatet er jeg strålende fornøyd med..har ikke så veldig store pupper nå da, men synes de passer fint til kroppen min ihvertfall=) bare spør hvis det er noe mer du lurer på..skal svare så godt jeg kan![:D]
Skal ikke ha særlig store, bare slik at de passer naturlig til kroppen min. Har du under eller over muskelen? Hvor mye betalte du? Var du i stand til å ta vare på deg, huset og familien i rek. tiden?
jeg tok mine under brystmuskelen, og de ser helt naturlige ut.
jeg hadde litt smerter den første uken fordi de fylte jo opp den slappe huden jeg hadde der, og det er litt vondt, men du får med deg en god del smertestillende hjem[:)]
Er det pris forskjell på under og over muskelen? Har lyst å ta under muskelen selv.
det tror jeg ikke, men anbefaler og ta under for da ser det ikke så unaturlig ut.
Ja har ikke akkurat lyst å se ut som de er limt på.. [:D]
hadde ikke det vært fint da[:D] neida.
det kommer til og se kjempe fint ut