Plastik kirurgi....

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: *Mama*

Nei min hud er veldig elastisk, fikk ikke strekkmerker og hang ikke i det heletatt etter å ha gått med Christell. Så kanskje det holder med fettsuging.  Men må du betale noe egen anndel?

Ja, for jeg skal ha det på privat klinikk.. Men vet ikke hvor mye jeg må betale.. Det er penger vi omså refinansierer huset for å få.. Jeg kan ikke leve sånn her mer, verdens verste selvfølelse.. Føler meg stygg og feit uannz hva jeg har på meg, viser meg aldri offentlig uten jakke til å skjule hoftefettet og magen..

Skjønner jeg godt at du vil når det ikke hjelper med noe annet en kirurgisk. Syntes det er viktig at man skal trives med seg selv, med og uten klær. Hva sier mannen da? Han sier jo her at han liker meg uansett med jeg må velge selv om jeg føler at jeg trenger det eller ikke.

Mannen her sier akkurat det samme.. Han synes jeg er like flott uannz, men om jeg ikke liker meg selv, så får vi gjøre det vi kan for at jeg skal gjøre det.. Synes det er veldig dumt at det ikke går ann å fikse det ved hjelp av trening og kosthold, gikk ned 35 kilo etter fødselen med Matilda (la på meg 40), men magen var like ille.. Er VELDIG glad jeg har denne muligheten, å ikke bare må leve med det liksom..

Ja spesielt rundt disse årstider man kommer i møte nå. Er ikke kjekt i det hele tatt da. Vet du noe lunde når dette skal skje?

De sier at man bør vente helst to år etter fødsel, hvertfall ett år.. Jeg får se hvor lenge jeg orker å vente.. Jo lenger man venter jo bedre resultat såklart.. Jeg skal hvertfall tilbake til matchvekt før jeg gjør det, da er utgangspunktet det aller beste..

Hmm.. kanskje det samme gjelder for fettsuging? Blir jo nesten et år etter jeg har født så må nå gå greit. Lenger har jeg ikke lyst å vente. [:D] 

De sier at man bør vente helst to år etter fødsel, hvertfall ett år.. Jeg får se hvor lenge jeg orker å vente.. Jo lenger man venter jo bedre resultat såklart.. Jeg skal hvertfall tilbake til matchvekt før jeg gjør det, da er utgangspunktet det aller beste..

må man vente så lenge? jeg får det av staten jeg og sa legen min.. men hviste ikke at man må vente så lenge..[&:]

ett år etter sist fødsel hang mangen min bra alltså..va liksom sånn helt nederst på magen som kjennes ut som løshud me litt fett..sånn typisk babymage..[:@] regne me den blir verre no..tror ikke huden min e nokka elastisk[&:]

Hmmm... det folk sier med at de kan føles som å ta på steiner hos noen. Kan man få dette når som helst etter opreasjonen?

ja, sånn jeg har forstått det kan man visst det...

ORIGINAL: *cookie*

Hmmm... det folk sier med at de kan føles som å ta på steiner hos noen. Kan man få dette når som helst etter opreasjonen?

Skulle vært sånn penger tilbake garanti på det![:D]

Nei jeg ser heller ingen sammenheng men ekspertene ser jo den. Hadde vært greit med en litt bedre og nøye forklaring fra han? Viktigste er jo at du får gjort det som skal gjøres for at du føler deg vel igjen og får opp selvbildet der det skal være. Og at du kan gjøre akkurat slik som alle andre uten å føle at du stikker deg ut i mengden.

Han døde etter jul faktisk, så jeg kommer aldri til å få noe svar fra han.. Fastlegen ante ikke! Men jeg får nok noen svar på klinikken, når jeg blir henvist dit igjen.. Ja, bryr meg ikke om hva andre synes om at jeg skal ta plastiske operasjoner, jeg har lysst å føle meg vel i min egen kropp.. Jeg har ikke bada offentlig siden 1997.. Det begynner å bli på tide[:D]

oi.. det var jo rart, da får du nok ikke svar nei. Men legen burde jo vite litt, i så fall kunne jo han tatt noen tlf og fått vite litt.

Etter en slik operasjon da bør du unne deg en haug med nytt undertøy og bikinier og en jentetur til syden!!!![:D]

Joda, han kunne nok funnet ut, men jeg orka ikke bry han med det.. Så lenge han sender henvisning så er jeg fornøyd.. Vil heller snakke med noen som virkelig kan det.. Ja dæven, jeg skal være knall sexy for sambo hvertfall! Blonder og sexy undertøy er det manko på i skuffa mi.. På mageplastikk.no er det mye info om både mageplastikk og andre operasjoner.. Der kan man se før og etter bilder også[:D]

ORIGINAL: *cookie*

Skulle vært sånn penger tilbake garanti på det![:D]

hehe.. ja, skulle vært det![:D] men de fleste har ihvertfall ett års  "garanti", altså, det vil si at hvis det skjer noe sånt eller du skulle angre deg i løpet av det første året etter operasjon så opererer de på nytt/ fjerner innleggene gratis[:)]

ORIGINAL: andrinesinmamma

må man vente så lenge? jeg får det av staten jeg og sa legen min.. men hviste ikke at man må vente så lenge..[&:]

Nei, har søkt litt på nettet nå, å det ser ut som de har gått bort fra det.. Fant dette på en side: Mange føler behov for en slik operasjon etter barnefødsel. Normalt vil det kunne foretas 3 måneder etter fødsel - litt avhengig av amming og vekt. Er det muligheter for familieforøkelse, bør du vente til du har fått de barna du skal ha.

Jeg synes 3 måneder er veldig lite da, for jeg fikk beskjed om 1 år for at ting skal være mest mulig på plass igjen, vet Jeanett84 også fikk den beskjeden.. Men da KAN man hvertfall ta det allerede etter 3 måneder..

Fant litt info om prisen også *mama*:
Full mageplastikk med stramming av muskel samt fettsuging koster i de fleste klinikker mellom kr. 30 - 40 000.-. Dette inkluderer narkose og opphold. Minimageplastikk koster drøyt 20 000 kroner - avhengig av hvor mye fett som skal fjernes. Disse beløpene inkluderer konsultasjon, kontroller, medisiner, bandasjemateriell og bedøvelse.

Jeg kjenner en som har tatt fettsuging på lårene, og hun angrer. Vet ikke helt hvorfor eller hva det var.
Jeg ser for meg at det må være mye bedre å trene som fa** en stund. Og heller rette opp det som evnt ikke kan rettes opp ved trening. Huden blir dessuten ikke stram av å fettsuges. Er jo bare fettet som forsvinner. Tror også at om en legger på seg igjen, så ser man kanskje litt rar ut. At man kan legge på seg alle andre steder enn der man er fettsugd(om det er mulig)
Jeg vurderer silikon etterhvert.

La meg få lov til advare litt mot mageplastikk... går sikkert bra de fleste gangene, men har jobbet på mage-tarm kirurgisk avdeling, og har sett opptil flere SKREKKeksempler på dette... der folk har tatt bukplastikk, fått infeksjon og diverse, og blitt liggende på sykehuset en stund i ettertid.. hva som har skjedd, går jeg ikke nærmere inn på, men pent har det ikke vært... [&:]

ellers kjenner jeg folk som har fått lagt inn silikon, og tatt fettsuging, som er storfornøyd.. selv har jeg vurdert å evt fikse puppa etter at jeg har fått de ungene vi vil ha, dersom de skulle ramle noen hakk[;)]

ORIGINAL: Camomille

La meg få lov til advare litt mot mageplastikk... går sikkert bra de fleste gangene, men har jobbet på mage-tarm kirurgisk avdeling, og har sett opptil flere SKREKKeksempler på dette... der folk har tatt bukplastikk, fått infeksjon og diverse, og blitt liggende på sykehuset en stund i ettertid.. hva som har skjedd, går jeg ikke nærmere inn på, men pent har det ikke vært... [&:]

ellers kjenner jeg folk som har fått lagt inn silikon, og tatt fettsuging, som er storfornøyd.. selv har jeg vurdert å evt fikse puppa etter at jeg har fått de ungene vi vil ha, dersom de skulle ramle noen hakk[;)]

Jeg skal ta bukplastikk til høsten... [&:]

Hva skjedde?? pm? Nå vet jeg ikke om jeg tør..... [&:]
Det er av medisinske årsaker jeg skal ta...

Jeg kjøpte eg nye pupper for 2 år siden.
Jeg er kjempe fornøyd ned res. etter å har levd i 25 år uten noe i det heletatt var det en fantastisk
følelse. Jeg føler meg faktisk mer kvilnnelig!!
Men er litt nervøs nå som vi prøver å få barn om de vil bli ødelagte.
Sambo sier at vi bare reparer de om de skulle bli helt rare he he he

vil ikke ha noen fettsuging,men frister veldig med mageplastikk etter jeg har trent vekk det fettet jeg skal få bort!!!Kommer nok aldrig til å gjøre det da[;)]
for pysete til det,dessuten er jeg fornøyd,så lenge jeg ser greit ut med klær på[:D]

Back
Topp