Planlagt?

tja.. litt planlagt?!? hihi

jeg sluttet med prevensjon, p-ring for jeg ville  gå uten å syns den var slitsom å gå med.. og jeg og kjæresten hadde "pause" og jeg hadde egentlig ikke grunn til å gå på noe prevensjon, det var vell i desember.. men vi fant tilbake til hverandre ganske fort, men jeg ønsket ikke å gå på noe prevensjon.. pga hormoner å drit.. mye blødninger i hytt å ver..
så vi skulle kun ha sex med kondom.. jadda... han er noe yngre en meg, så jeg sa vell i mars/april at jeg ventet kun på han ;) å at han skulle bli klar, for jeg skulle ikke lure han til noe :P så vi pratet litt om det.. og han kom vell frem til at det hadde vært kos med en baby ;) men vi tenkte ikke noe mer på det.. men ga litt F... i den kondomen etter det..
siden vi da ikke bor heltid sammen nå etter vi tok pausen, så blir det ikke så mye sex og pga blødninger så noterte jeg meg ned når vi hadde sex og når jeg blødde..
tror vi hadde sex 2 ganger på den uken babyen skal ha bli unnfanget på.. :D så gøy for meg, men jeg trodde ikke jeg var gravid.. for jeg gikk med 14 dagers sammenhengene små blødninger på "normalt" tidspunkt,men så gikk det kun 1 uke uten, så begynte 14 dager til.. så jeg forsto ikke hva som var galt...
hadde gynekolog time for å sjekke hva som er galt, pga all blødninger..  men da hadde vi tatt en test 16 dager i forveien, for puppene var ømme, og den viste + :D selv om mine tanker sa til meg du har hatt spontan abort eller så er det cyster på eggstokkene som slår ut på testen..
så jeg var så å si sikker på at jeg ikke var gravid.. :S

kom til gynekolog, tenkte om jeg var gravid så var jeg 8 uker på vei.. men nei da.. de fant fort ut der var det et dunkene hjerte.. som var 10+4 på vei :)

så vi var gravid :D uten å egentlig planlegge det :) GLEDE I DAG , vi venter GUTT den 11 januar :)
 
Planlagt <3 Satt etter 3 mnd :) Gravid i april, fant ut i Juni..
 
Back
Topp