Planlagt?

Ikke planlagt i det hele tatt! Sjokket varte vel bare en liten stund før begge bare satt å smilteemoticon Nå gleder vi oss max til januar om alt går som det skal!
 
Veldig planlagt! har klaffet på første forsøket med begge to, så vi føler oss veldig heldige
 
Jeg sluttet med p-pillen da sambo reiste på sjøen i begynnelsen av februar og skulle bruke de 6 ukene til han var hjemme igjen, til å finne ut om jeg var klar for en til.
Noe jeg følte jeg var :) han var hjemme 17 mars og spiren satt rimelig kjapt! :P <3
 
Planlagte at vi skulle begynne å prøve til høsten og prøve på vårbarn. Hehe, aner egentlig ikke når det skjedde, men siden jeg ikke gikk på noe prevansjon siden vi snart skulle prøve, så var vi veldig forsiktig og brukte kondom. Så det må faktisk ha skjedd før han fikk somlet seg til å ta kondomet på.

 
Planlagt, men hadde tenkt til å satse på februar/mars/april barn. Klaffa den ene gangen vi tok sjansen ettersom vi skulle prøve snart lell, men klager ikke. Vet vi er veldig heldige som har fått til 2 på første forsøk =)
 
Overhode ikke planlagt denna gangen, men etter at sjokket la seg så er den hjertelig velkommen...:-)
Typisk nok så brukte vi 8 mnd på at første mann skulle sitte, mens denna lura seg inn enda jeg gikk på pilla og vi brukte kondom...
Brukte kondom i tillegg pga enkelte ting som skapte litt hormonforstyrelser i kroppen min...
 
Lille babyen vår var også planlagt og sterkt etterlengtet. jeg sluttet på pillen etter en måned hvor det ble mye rot med medisiner og jeg rett og slett glemte å ta den. Så august 09 sluttet vi på prevansjon. Vi brukte kondom innimellom men vi glemte det ofte ut. Vi prøvde ikke aktivt før mars 10. en sa oktober 10 også satt endelig spiren i April 11 så nå venter vi en liten Januarskatt 12 =)

og gleden var utrolig stor og veldig uventet da vi hadde bestemt oss for å ta puase i prøving i og med at jeg egentlig skulle begynne med studier nå i september.
 
Planlagt, men "for tidlig" :-)

Prøvde høst 2010, men mistet i januar. Sa vi skulle prøve på nytt under sensommeren nå 2011, men så satt spiren plutselig langt før vi begynt å prøve. Like ønsket! :-)
 
Her var det ikke planlagt, ble gravid på pillen! Ble veldig sjokkert men både jeg og samboeren ble kjempe glad :)
 


~knocked up~ skrev:
kan vel ikkje si h*n ikkje var planlagt, men mer "tar det som det kommer"...


samme her :)
 
Ja, planlagt.
Men må virkelig si at sambo traff blink! Vi hadde sex EN GANG den mnd fordi han ramlet ned trappen og brakk 2 ribbein.
Vi gleder oss veldig til babyen kommer! Det blir stas!
 
Her er den lille veldig planlagt og etterlengtet!! emoticon
Guuud som vi gleder oss til det andre gullet vårt kommer!

8 mnd tok det, med 4 av de som gravid da jeg hadde en SA (4+4) og en MA (11+5) underveis.. Første var ikke like planlagt; mer "det-skjer-når-det-skjer" og det skjedde 3 mnd etter prev.slutt - da gråt jeg av glede & redsel for hva vi hadde begitt oss ut på som 21 år gammel, mens denne gangen gråt jeg kun utelukket av glede! =)=)=)

 
Så absolutt ikke planlagt, men tydeligvis "ment to be" når ikke en gang p-piller og kondom kan stoppe dem! 1. April vil aldri bli den samme igjen. Men vi gleder oss til at tvillingene kommer i Januar =D
(Om ikke det hele var en stor spøk)  emoticon
 
Så absolutt ikke planlagt, men tydeligvis "meant to be" når ikke en gang p-piller og kondom kan stoppe dem! 1. April vil aldri bli den samme igjen. Men vi gleder oss til at tvillingene kommer i Januar =D
(Om ikke det hele var en stor spøk)  emoticon
 
Her var det ikke planlagt. Dette er en liten kondombaby. Hehe.
Vi skulle ikke begynne å prøve før i september, men når babyen tjuvstarter så... :P
Hun er veldig,veldig velkommen da, og vi gleder oss stort <3
 
Var planlagt for vår del.. Jeg hadde sluttet på P-pillen ett år i forveien, bare for å være sikker på å ha det ute av kroppen innen vi skulle begynne å prøve. Vi giftet oss i Mai i år og hadde bestemt at vi skulle begynne å prøve etter det for å slippe eventuelle plager for min del akkurat den tiden. Begge søstrene mine prøvde i opptil 2 år før de ble gravid, så vi tenkte at vi like gjerne kunne kaste kondomen måneden før bryllupet..

hehe, men lille månemann ble unnfanget mest sannsynlig på aller første forsøk... Så da ble det ingen vin på meg i Paris, der vi giftet oss... :) Jeg klarte ikke å tro det med en gang, men etter å ha tatt ca 10 tester begynte det å gå opp for meg! hehehe
 
jeg er 21 uker på vei, og barnet vårt har fått navnet Nils. <3
 
her var det planlagt :):) ble gravid månen etter jeg sluttet på p-pillen :) <3 
 
veldig planlagt..sluttet på pillen i månedskiftet januar/februar, og i mai fikk jeg positiv test :) 
 
Back
Topp